Ik lees daar wel eens, maar snap er soms helemaal niets van.quote:Op maandag 8 december 2025 11:48 schreef laforest het volgende:
Niet vaak nee, maar ga binnenkort wel een stuk posten. Deel 2 over filosofie 101.
Mijn master's is deels philosophy of religionquote:Op maandag 8 december 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees daar wel eens, maar snap er soms helemaal niets van.
Het gaat vaak over het geloof, mensen die er verschillende over denken en elkaar dan aanvallen
Ja dat is deel 1. Binnenkort post ik deel 2.quote:Op maandag 8 december 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
@:Laforest had jij ook geen stuk gemaakt over filosofie voor beginners?
Is ook lastig, want iedereen denkt daar anders over, ook de filosofen zelf wat ik zo leesquote:Op maandag 8 december 2025 11:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn master's is deels philosophy of religionhaha
Leuk dat je dat doet, hoop dat ze het omarmen.quote:Op maandag 8 december 2025 11:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat is deel 1. Binnenkort post ik deel 2.
Grootste gedeelte, niet allemaal.quote:Op maandag 8 december 2025 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lastig, want iedereen denkt daar anders over, ook de filosofen zelf wat ik zo lees
Of zijn dat geen filosofen maar users die elkaar de loef af willen steken?
Zal men mij persoonlijk weer afbranden. KLB erbij lolquote:Op maandag 8 december 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk dat je dat doet, hoop dat ze het omarmen.
Jammer toch. Het is juist een mooi stukje FOK! voor de filosofenquote:Op maandag 8 december 2025 11:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Grootste gedeelte, niet allemaal.
Misschien de discussie sturen of verduidelijking vragen?quote:Op maandag 8 december 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
@:Laforest. Ik heb daar een tijdje gemod, maar ik snapte er natuurlijk geen hol van.
Zag veel gekissebis, maar snapt het punt waar de 'discussie'over was helemaal niet
Dus wie er gelijk had, geen idee
Daar moet je gewoon hoog boven staan Lav.quote:Op maandag 8 december 2025 11:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Zal men mij persoonlijk weer afbranden. KLB erbij lol
Focus lijkt me op religie dan filosofie.quote:Op maandag 8 december 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer toch. Het is juist een mooi stukje FOK! voor de filosofen
Maar dan moet je er wel in thuis zijn in die materie.quote:Op maandag 8 december 2025 11:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien de discussie sturen of verduidelijking vragen?
Wacht maar tot ik weer mod ben...quote:Op maandag 8 december 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon hoog boven staan Lav.
Hoevaak ik wel niet afgebrand ben hier.
Ik heb niet zoveel met religie eerlijk gezegd.quote:Op maandag 8 december 2025 11:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Focus lijkt me op religie dan filosofie.
Ik ga vast in de hoek zittenquote:Op maandag 8 december 2025 11:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer mod ben...
Vind ik niet. Als men het niet in simpele termen kan uitleggen, dan snappen ze het principe zelf niet.quote:Op maandag 8 december 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel in thuis zijn in die materie.
Jup, ben er wel aan toe.quote:Op maandag 8 december 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Wrappie, ook even pauze van het werk?
Ik vermoed dat ze onderling moeilijk doen omdat men het denkt beter te weten.quote:Op maandag 8 december 2025 11:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als men het niet in simpele termen kan uitleggen, dan snappen ze het principe zelf niet.
Lekker bakkie er bij en even hier kletstenquote:
Mike en Lenny zijn daar nu mod en Mike vraagt mij af en toe even in te vallen en mee te kijken.quote:
Persoonlijke anvallen vind ik geen juiste manier van discussiëren. Noemen wij ook wel een informal fallacy.quote:Op maandag 8 december 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze onderling moeilijk doen omdat men het denkt beter te weten.
Toen was het veel aanvallend
Maar goed dat is voor daar natuurlijk
Nee, ik ook niet. Men moet het nooit persoonlijk maken. Informal fallacy heb ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 8 december 2025 12:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Persoonlijke anvallen vind ik geen juiste manier van discussiëren. Noemen wij ook wel een informal fallacy.
Nou zie, ze hebben daar niemand nodig.quote:Op maandag 8 december 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mike en Lenny zijn daar nu mod en Mike vraagt mij af en toe even in te vallen en mee te kijken.
Ja hoor, dan hoef ik niet meer in te vallenquote:Op maandag 8 december 2025 12:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou zie, ze hebben daar niemand nodig.
Heb op dit moment helaas niet zoveel te kletsen. Ik ga zo even liggen en misschien stop ik wel voor de rest van de dag met werken. Voel me waardeloosquote:Op maandag 8 december 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie er bij en even hier kletsten
Hoe komt dat?quote:Op maandag 8 december 2025 12:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb op dit moment helaas niet zoveel te kletsen. Ik ga zo even liggen en misschien stop ik wel voor de rest van de dag met werken. Voel me waardeloos
Een logische fout die niet binnen de formele logica valt. In dit geval een ad hominem.quote:Op maandag 8 december 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Men moet het nooit persoonlijk maken. Informal fallacy heb ik nog nooit van gehoord
Ach wrappie tochquote:Op maandag 8 december 2025 12:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb op dit moment helaas niet zoveel te kletsen. Ik ga zo even liggen en misschien stop ik wel voor de rest van de dag met werken. Voel me waardeloos
broodje met yoghurtdrinkquote:
Ben je er op gaan zitten en toen gegaanquote:
Sterktequote:Op maandag 8 december 2025 12:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, snap ikquote:Op maandag 8 december 2025 12:04 schreef Lovely het volgende:
Reed net een busje langs, met rozenboom er op.
Moest ik meteen aan De Rozenboom van GTST denken
wats loos??quote:Op maandag 8 december 2025 12:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Stom is dat eigenlijkquote:Op maandag 8 december 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, snap ikzou ik ook gedacht hebben denk ik
nopequote:Op maandag 8 december 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je er op gaan zitten en toen gegaan
Ik slaap heel slecht en ben daardoor moe. En gedoe hier thuis mbt tot mijn partner die veel met mensen afspreekt, waar ik dat niet heb. Maar heb afgesproken dat ze zoveel mogelijk gaat proberen het niet hier meer te doen, hopelijk heb ik er dan minder last van.quote:
quote:
waardoor slaap je slecht?quote:
ZIt in je gedachten, zo stom is dat niet.quote:
quote:
ik weet ook niet waar ik op moet gaan zittenquote:
Goed gedaan Wrappie, dat is al een ergenis minder.quote:Op maandag 8 december 2025 12:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik slaap heel slecht en ben daardoor moe. En gedoe hier thuis mbt tot mijn partner die veel met mensen afspreekt, waar ik dat niet heb. Maar heb afgesproken dat ze zoveel mogelijk gaat proberen het niet hier meer te doen, hopelijk heb ik er dan minder last van.
Op de banaan en gaanquote:Op maandag 8 december 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook niet waar ik op moet gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |