Regen in Nederland vind ik maar stinkenquote:Op maandag 8 december 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het maar droog blijft kan het lekker zijn
In Tenerife ging het ook weer tekeer.quote:Op maandag 8 december 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lieg
zie nu wel wat
Storm Byron trok donderdag over Griekenland. Volgens de autoriteiten was het de zwaarste storm in jaren. Het agentschap voor de civiele bescherming waarschuwde dat de storm zich in een kritieke fase bevindt en vooralsnog niet in kracht afneemt. In delen van de Egeïsche Zee heerste windkracht 9, aldus de weerdienst.
Op de eilanden Zakynthos en Kreta waren aardverschuivingen. In sommige gebieden veranderden de straten in kolkende waterstromen die voertuigen meesleurden. Reddingswerkers zijn druk bezig mensen te evacueren.
In negen van de dertien Griekse regio's blijven de scholen gesloten. Mensen krijgen het advies om thuis te werken. De autoriteiten manen de bevolking aan binnen te blijven indien mogelijk.
quote:Op maandag 8 december 2025 12:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Regen in Nederland vind ik maar stinken
quote:
Vakantie volgende weekquote:Op maandag 8 december 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Ga jij nog wat leuks doen met de Kerst MT?
quote:
Als ik vrouw was geweest dan de tieten op mijn knieën laten kletsenquote:Op maandag 8 december 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
ALs ik een man was geweest had ik mij de ballen uit de broek gelachen
Nou dan moet je wel hele grote hangtieten hebbenquote:Op maandag 8 december 2025 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Als ik vrouw was geweest dan de tieten op mijn knieën laten kletsen
quote:Op maandag 8 december 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan moet je wel hele grote hangtieten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |