Omdat fucking smerigquote:Op zondag 7 december 2025 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom eten mensen tegenwoordig zoveel spiervlees terwijl orgaanvlees gezonder is én milieuvriendelijker?
Ook nog eens een stuk lekkerder. Zie geen downsides. Levertje, hart of niertjes... beter dan een saaie steak.
Gewoon kwestie van gewenning. Na 3x vind je het ook gewoon lekker.quote:
Echt niet. Meurt ook nog tijdens het bakken (levers)quote:Op zondag 7 december 2025 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van gewenning. Na 3x vind je het ook gewoon lekker.
Dan eet je het toch rauw.quote:Op zondag 7 december 2025 22:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt niet. Meurt ook nog tijdens het bakken (levers)
Als het afgebroken is, dan is het toch goedquote:Op zondag 7 december 2025 22:49 schreef Invisibli het volgende:
in de lever worden antibiotica en medicijnen etc toch afgebroken? Dat krijgen kippen nogal hoor ik, lijkt mij daarom niet gezond. Maar ik heb er geen research naar gedaan, dus ik kan het mis hebben.
Toblerone is lekker!quote:Op zondag 7 december 2025 23:37 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Die koeien geven ze toch trenbolone. Extreme steroid uitgevonden voor vee. Wat nu menig bodybuilder gebruikt
Er staat "wordt" afgebroken, dan "is" het dus nog niet afgebrokenquote:Op zondag 7 december 2025 22:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als het afgebroken is, dan is het toch goed
Streng verboden in de EUquote:Op zondag 7 december 2025 23:37 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Die koeien geven ze toch trenbolone. Extreme steroid uitgevonden voor vee. Wat nu menig bodybuilder gebruikt
Veel aantrekkelijker zo.quote:Op zondag 7 december 2025 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan eet je het toch rauw.
Bevroren in dunne plakjes. Dan heb je de bittere smaak niet en is het een soort gelatine-achtige structuur
Mag ik ook eens proberen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:59 schreef Cockwhale het volgende:
Je zus eet dagelijks mijn geslachtsorgaan, maar die zit dan ook vol met spieren.
Stel je aan zeg. Een hart is gewoon een spier. En smaakt echt niet heel anders dan het overige normale kippenvlees. Net zoals tong bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:57 schreef MultiBanaan het volgende:
Heb een keer kippenharten gegeten. Bijna uitgekotst. Geloof me, er is een reden waarom de meeste mensen het bij spiervlees houden
Heb jij er zelf een keer een op knaap?quote:Op zondag 21 december 2025 23:25 schreef knoopie het volgende:
[..]
Stel je aan zeg. Een hart is gewoon een spier. En smaakt echt niet heel anders dan het overige normale kippenvlees. Net zoals tong bijvoorbeeld.
Orgaanvlees zoals niertjes of lever smaakt wel echt anders. Daarvan kan ik begrijpen als je dat niet zo lekker vindt terwijl je wel gewoon vlees eet.
Kippenhartjes ja. Was op zich best lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:04 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb jij er zelf een keer een op knaap?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |