quote:Op maandag 8 december 2025 22:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Binnenkort: Amazon gaat de prijzen aanpassen naar hoe dringend jij het nodig hebt.
Ik zal je een betere tip geven, gebruik altijd een anonymous window in gevallen dat je echte identiteit moet prijsgeven, denk vooral aan e-commerce sites, en sites waar je tickets bestelt. Ik heb zelf in de reisinduistrie gewerkt, en deze organisaties zijn vrij evil, die verdienen geld wanneer jij inlogt op hun website omdat ze de trackers opnieuw aan jouw identiteit kunnen koppelen. Voor erg spannende dingen zou ik trouwens altijd Tor adviseren, en wil je het technisch iets minder moeilijk gebruik dan een fatsoenlijke VPN in combinatie met een anonymous browser.quote:Op maandag 8 december 2025 16:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Librewolf, een defensieve variant van Firefox. Dan kun je precies instellen hoe veilig je het wilt hebben. Die is ook gratis en vertelt niemand wat je allemaal online doet. Opera moest je vroeger voor betalen.
Daar klagen nu al mensen over, maar vergeten dat de kans best groot is dat er een ad verschijnt over iets waar je het toevallig onlangs nog over had. Toeval is een enorme factor. Net als die mensen dromen dat hun oma overleed en dat dit de volgende ochtend echt gebeurd blijkt te zijn. OMG DAT KAN GEEN TOEVAL ZIJN. Vergeten even die duizenden mensen die hetzelfde droomden die nacht en de volgende nacht nog wel een levende oma aantroffen.quote:Op maandag 8 december 2025 15:21 schreef Lyrebird het volgende:
Het wordt pas echt creepy als je advertenties krijgt te zien over iets dat je tegen iemand anders gezegd hebt.
Ik ben bekend met toevalligheden, maar desondanks vind ik het creepy.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daar klagen nu al mensen over, maar vergeten dat de kans best groot is dat er een ad verschijnt over iets waar je het toevallig onlangs nog over had. Toeval is een enorme factor. Net als die mensen dromen dat hun oma overleed en dat dit de volgende ochtend echt gebeurd blijkt te zijn. OMG DAT KAN GEEN TOEVAL ZIJN. Vergeten even die duizenden mensen die hetzelfde droomden die nacht en de volgende nacht nog wel een levende oma aantroffen.
Android telefoons doen al uploaden wat jij er mee doet, maar ik weet niet of dat ook voor gesprekken gebeurd. Het kan zijn, dat ze luisteren naar kernwoorden, maar heel diepgravend zal dat niet zijn (daar is je telefoon niet krachtig genoeg voor).quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben bekend met toevalligheden, maar desondanks vind ik het creepy.
Technisch gezien kan het ook. Je telefoon of Apple Watch kan gesprekken opnemen en met AI kan men uitvogelen waar je in geïnteresseerd bent.
Het kan. Betekent niet dat het ook gebeurt, maar het kan.
Ah ja, ik zie 15 jarigen (of jonger) al alles bij elkaar rapen en verhuizen naar bv Europa.quote:Op zondag 7 december 2025 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou lachen zijn als iedereen massaal Australië verlaat vanwege deze maatregel. En dat er alleen nog maar wat boomers overblijven.
Er was een rechtszaak over het opnemen/opslaan/analyseren van Amazons Alexa, maar kan me niet herinneren of dat gebeurde zonder dat de gebruiker dit (altijd) wist.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben bekend met toevalligheden, maar desondanks vind ik het creepy.
Technisch gezien kan het ook. Je telefoon of Apple Watch kan gesprekken opnemen en met AI kan men uitvogelen waar je in geïnteresseerd bent.
Het kan. Betekent niet dat het ook gebeurt, maar het kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |