abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 december 2025 @ 20:27:57 #1
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219437782
Vier jaar geleden bestond de informatie in de OP ongeveer uit "OP volgt", dramatisch, TS liet een enorme steek vallen. Dat gaat niet nog een keer gebeuren natuurlijk, nu gewoon een echte OP voor als de boel straks los gaat in Milaan-Cortina (en de diverse andere locaties)!

Steun een exotisch land...?
Juist! Noorwegen, Nederland, Duitsland, de VS, hartstikke leuk allemaal, maar die landen krijgen tijdens de Winterspelen allemaal wel genoeg aandacht. Jaren geleden begonnen we op FOK! tijdens de Olympische Spelen dan ook met het volgen van de meer exotische landen, waarbij 'exotisch' niet per se gerelateerd is aan het lokale klimaat, maar meer aan hun algemene aanwezigheid op de Spelen.

Wat is dan de bedoeling?
Vrij simpel: je kiest een 'exotisch land' en gaat dat land volgen in de aanloop naar en tijdens de Spelen. Dat kun je natuurlijk op allerlei manieren doen, van gewoon even op Wikipedia kijken hoe ze het doen tot het intensief volgen van de atleten op social media, wat je zelf het leukst vindt. Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat je ons hier van informatie en updates voorziet, zodat we met zijn allen voor de 'exoten' kunnen juichen!

Zijn er regels?
Nou, niet echt, maar er zijn natuurlijk wel wat richtlijnen. Dat Nederland of Noorwegen op de Winterspelen geen exoten zijn spreekt redelijk voor zich, landen als Zuid-Korea of Australië zijn dat natuurlijk ook gewoon niet in de context van de Olympische (Winter)Spelen. Verder staat het je redelijk vrij, het leukst is het natuurlijk om voor kleine en meer onbekende landen te gaan, dat kan zijn omdat je de vlag leuk vindt, omdat je er persoonlijk iets mee hebt of wat dan ook. Bij twijfel gewoon even vragen w/

Beijing 2022
OWS / Het grote Steun-een-exotisch-wintersportland-in-Beijing-topic #1

Pyeongchang 2018
OWS / Het grote Steun-een-exotisch-wintersportland-topic #1

De gekozen landen en hun fans

Argentinië - @mitt
Brazilië - @heywoodu
Malta - @Lucky_Strike

[ Bericht 3% gewijzigd door heywoodu op 08-12-2025 09:22:46 ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 december 2025 @ 20:28:14 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219437786
Tot verrassing van, neem ik aan, helemaal niemand wil ik alvast Brazilië claimen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_219438203
Helaas doet mijn favoriete zomer OS land niet mee. Voor mij dus geen St Vincent and the Grenadines maar Malta *O*

Ze doen met 1 vrouw mee aan het langlaufen *O*
Spoilers!
pi_219439499
Ik ga voor Argentinië. Een grootmacht, maar wel exotisch op de Winterspelen :Y
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219442211
Mexico. Zonder Hubertus misschien, maar vast wel weer met afvallige Amerikaanse skiërs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')