Niet eens een smaakje proeft als heet waterquote:
Hoe is gegaan met Sinterklaas met de kleintjes?quote:Op zondag 7 december 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je echt een fijnproever bent op een bepaald gebied, dan kan het echt heerlijk zijn om nieuwe dingen uit te proberen.
Dat had ik met whisky's en speciaalbieren, maar da's nu allemaal een stuk minder belangrijk geworden voor me.
Gewoon wat standaard whisky's en af en toe een speciaalbiertje die in de aanbieding is of zo.
Ach er zijn wel theesoorten die best aardig zijn hoor, het liefst wel met een beetje suiker.quote:Op zondag 7 december 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet eens een smaakje proeft als heet water
Heb je wel eens thee met fruitsmaken geprobeerd?quote:Op zondag 7 december 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet eens een smaakje proeft als heet water
Ik dronk altijd unieke/gelimiteerde whisky uit Oostenrijk toen daar woonde. Tegenwoordig drink ik misschien 1 keer per jaar alcohol.quote:Op zondag 7 december 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je echt een fijnproever bent op een bepaald gebied, dan kan het echt heerlijk zijn om nieuwe dingen uit te proberen.
Dat had ik met whisky's en speciaalbieren, maar da's nu allemaal een stuk minder belangrijk geworden voor me.
Gewoon wat standaard whisky's en af en toe een speciaalbiertje die in de aanbieding is of zo.
Bahquote:Op zondag 7 december 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er zijn wel theesoorten die best aardig zijn hoor, het liefst wel met een beetje suiker.
Dat ging helemaal geweldig!quote:Op zondag 7 december 2025 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is gegaan met Sinterklaas met de kleintjes?
Zit amperquote:Op zondag 7 december 2025 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel eens thee met fruitsmaken geprobeerd?
Ook geen melk voor mijquote:Op zondag 7 december 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Thee, daar hoeft geen suiker in. Ook niet in koffie trouwens.
En dan zeker "Papa, dit is een andere Sint"....quote:Op zondag 7 december 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ging helemaal geweldig!
Elke dag het schoentje zetten, elke dag kregen ze er iets van 3 euro in of zo. Met Sinterklaas zelf kregen ze enorm leuke cadeaus.
Sinterklaas kwam bij Mini-ToT op school en beiden hebben ze hem een handje gegeven. (Ander dorp, 20 minuten hier vandaan).
En even later was hij hier in de stad (andere Sint uiteraard), en toen hebben ze hem weer een handje gegeven!
Leuk hè diequote:Op zondag 7 december 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ging helemaal geweldig!
Elke dag het schoentje zetten, elke dag kregen ze er iets van 3 euro in of zo. Met Sinterklaas zelf kregen ze enorm leuke cadeaus.
Sinterklaas kwam bij Mini-ToT op school en beiden hebben ze hem een handje gegeven. (Ander dorp, 20 minuten hier vandaan).
En even later was hij hier in de stad (andere Sint uiteraard), en toen hebben ze hem weer een handje gegeven!
Mini-ToT had niks door, maar zijn stiefzusje wel!quote:Op zondag 7 december 2025 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan zeker "Papa, dit is een andere Sint"....
Echt wel!quote:Op zondag 7 december 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hè die
Koppies van de Kids als ze Sinterklaas zien.
Slimme tante. Heb je verteld van hulpsinterklazen?quote:Op zondag 7 december 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
Stiefzusje zei: "De Sint van de intocht, die op school en deze nu hier zijn 3 verschillende personen!"![]()
![]()
En ze is 5 jaar oud en had tot een maand geleden nog nooit van Sinterklaas gehoord he!
Gyokuro Asahiquote:Op zondag 7 december 2025 22:04 schreef ToT het volgende:
Ik vind dat suiker de smaak van de thee versterkt.
Dat.quote:Op zondag 7 december 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slimme tante. Heb je verteld van hulpsinterklazen?
Het viel me altijd op dat de Sinterklaas op tv er altijd veel ouder uitzag en ouder klonk dan die bij ons op school.quote:Op zondag 7 december 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Scherp inderdaad.
Ik vond het vroeger zo raar dat in die 3 weken dat de Sint in Nederland was, van heel Nederland, de Sint in zowel ons dorp kwam (al op dezelfde dag als hij per boot aankwam in Nederland), en dan ook nog een hele middag bij ons op school.
Neuh, ik vond het allang best als ze begreep hoe de vork in de steel zat. Is toch niet haar cultuur. Daarbij is ze sowieso een aantal keren mee geweest toen ik de cadeaus kocht, maar dat is ze weer vergeten.quote:Op zondag 7 december 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slimme tante. Heb je verteld van hulpsinterklazen?
quote:Op zondag 7 december 2025 22:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Gyokuro Asahi
Deze groene thee kan ik aanraden. Deze smaakt natuurlijk zoet.
Dat is de nieuwe die ik binnen heb. Echt een genot.
* DJMO slaat natte theedoek om oren van gebrokenglasquote:Op zondag 7 december 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbaasd op.
Mooi. Blijf daar maar mooi een half uur zittenquote:Op zondag 7 december 2025 22:48 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heft afwerend zijn armen omhoog en duikt weg onder de tafel.
Neequote:Op zondag 7 december 2025 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Als me dat een half uur aan bolk punten oplevert, prima.
Je hebt gelijk. En filosofen filosoferen maar een beetje in het rond. Een metaforische cirkel die niet krom isquote:
Waarschijnlijk het laatste.quote:Op zondag 7 december 2025 23:19 schreef devzero het volgende:
Mijn kat staat op het aanrecht naast me en geeft me "tikjes" met zijn voorpoot. Of hij vindt me aardig, of hij wil eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |