SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 20:09 schreef Wrapster het volgende:
@:mario390
NSFW uiteraard. En sorry, ze hebben allemaal hetzelfde gezicht
Super freakySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
Jij komt ook niet veel verder meer dan bolk of koffiequote:
Ja, ik kan ook wel vertellen wat ik doe, bijvoorbeeld. Maar of dat heel interessant is....quote:Op zondag 7 december 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij komt ook niet veel verder meer dan bolk of koffie
Bolk dan maar hahahaquote:Op zondag 7 december 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel vertellen wat ik doe, bijvoorbeeld. Maar of dat heel interessant is....
Af en toe een bolk?quote:Op zondag 7 december 2025 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaag gesport, langs de IKEA geweest (helaas geen Lovely ontmoet), nog even naar de winkel, een wasje gedraaid, nog even geslapen, wat voorbereidingen voor morgen en nu aan de koffie, wat relaxt youtube kijken, en af en toe een bolk plaatsen.
Nu nogquote:Op zondag 7 december 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn laatste bak koffie voor vandaag.
Ik bedoelde bolk. Geen idee wat er mis gingquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 20:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik bedoelde bolk. Geen idee wat er mis ging
Postzegel er opquote:
Op die tieten?quote:
Ja het is al weken zo stilquote:
Kan nog makkelijk de maand is net een week voorbijquote:
Geen tijd voor deze maand.quote:Op zondag 7 december 2025 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nog makkelijk de maand is net een week voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |