quote:Op maandag 8 december 2025 00:35 schreef devzero het volgende:
$39,808,586 gekregen voor een paar uurtjes vechten. Gewoon $1M per hit
Klopt. Die paar hits die ik had gedaan om een chain actief te houden, telden niet mee.quote:Op maandag 8 december 2025 02:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jullie krijgen alleen voor inside hits toch?
Dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 december 2025 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Die paar hits die ik had gedaan om een chain actief te houden, telden niet mee.
Sommige factions tellen hits voor chains wel mee. Tenslotte krijg je meer respect bij een langere chain en win je eerder.quote:Op maandag 8 december 2025 02:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.
Ben benieuwd hoe het in mn nieuwe faction is. Geloof dat daar niet zoveel geld te verdienen valt.Maar wel veel liefde en dat is toch belangrijker
Oh dat is wel mooi transparant, bij mijn oude faction was het gissen, maar ze schenen soms meer uit te betalen dan de opbrengsten waren. En ook mensen met lage bs wat meer te betalen om ze te stimuleren.quote:Op maandag 8 december 2025 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige factions tellen hits voor chains wel mee. Tenslotte krijg je meer respect bij een langere chain en win je eerder.
Een van de leiders publiceert wel een spreadsheet met uitgebreide berekeningen hoe die uitbetalingen tot stand komen. Dus je ziet hoeveel de kosten waren en hoeveel de eigenaren krijgen.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-12-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Is die zusterfactie een stuk rustiger?quote:Op maandag 8 december 2025 02:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi transparant, bij mijn oude faction was het gissen, maar ze schenen soms meer uit te betalen dan de opbrengsten waren. En ook mensen met lage bs wat meer te betalen om ze te stimuleren.
Maar in mijn nieuwe faction sta ik op plek 5 qua BS, dat is ook wel leukgeloof dat de RW tegenstander gebaseerd is op de BS van de top 3
Dit moet ik ook nog uitzoekenquote:Op maandag 8 december 2025 02:36 schreef devzero het volgende:
Ik moet nog uitzoeken hoe dat Christmas event werkt
Ja dat is wel het idee dat het een rustiger factie is. Maar nog minimaal 1 RW deze maand.quote:Op maandag 8 december 2025 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Is die zusterfactie een stuk rustiger?
We proberen om gold te halen (nu zilver 3), maar deze maand geen RWs meer. Misschien nog een paar 500-chains voor de respect zodat de reis capaciteit omhoog kan
500.000? Zelfs jullie HQ factie heeft maar de helft daarvanquote:Op maandag 8 december 2025 02:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is wel het idee dat het een rustiger factie is. Maar nog minimaal 1 RW deze maand.
Haha het doel van de leader is 500.000 respect, we hebben al 80.000
quote:Op maandag 8 december 2025 04:19 schreef devzero het volgende:
Mario had zoveel puntjes kunnen pakken. Maar goed, tijd om te gaan slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |