hij wil je laten weten dat het weekend bijna is afgelopenquote:Op zondag 7 december 2025 23:19 schreef devzero het volgende:
Mijn kat staat op het aanrecht naast me en geeft me "tikjes" met zijn voorpoot. Of hij vindt me aardig, of hij wil eten.
Dat ik de vuilnis buiten moet zetten omdat het morgenochtend wordt opgehaald. Praktisch beest welquote:Op zondag 7 december 2025 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij wil je laten weten dat het weekend bijna is afgelopen
Ja, hier kan ik mij wel in vindenquote:Op zondag 7 december 2025 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft honger en vindt mij aardig omdat ik hem eten geef. Klinkt logisch
Kree zou zeggenquote:Op maandag 8 december 2025 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hier kan ik mij wel in vinden
Alleen jammer dat chatgpt nog geenquote:Ja katten snappe AI wss beter dan mense lol, die kijke je al jaren aan alsof ze doorhebbe dat alles nep is lol.
“En straks traine ze zelf die AI, zodat wij hun brokjes kome brenge zonder gezeik lol.
Hallo devzero390quote:
Ik ben wel benieuwd wie er achter @Devzero360 zit, maar denk niet dat ik daar ooit achter ga komenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 december 2025 00:59 schreef DJMO het volgende:
Ik ga nog maar eens een poging wagen. Even m'n playlist opnieuw aanzetten voor ik weer rare muziek krijg voorgeschoteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |