Ok multidater.quote:Op zondag 7 december 2025 22:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ben je zo dom of ben je aan het trollen? Zie maar weinig terug van die '10x zo slim'.
[..]
Je ex.
Ik lees geen onjuistheden en wacht op jouw onderbouwingenquote:Op zondag 7 december 2025 18:33 schreef Ansa het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Peterson zegt letterlijk:
vrouwen zijn emotionele wezens wat klopt hier niet aan?
mannen zijn het rationele geslacht ook correct, valt niet te ontkennen
mannen moeten daarom de bovenliggende partij zijn beetje hard gezegd maar wel juist want de beste beslissingen komen uit rationaliteit en niet uit emotie
daten is een markt weerspreekt dit eens?
je waarde wordt bepaald door je “marktpositie” hoe meer geld hoe meer interesse, vooral door vrouwen
mannen horen competitief te domineren zit in de aard van de man
vrouwen horen te kiezen op status en gehoorzaamheidzit in de aard van de vrouw
Zonder man zat jij in je kleihutje te schrobben bij een wasbord domme doos.quote:Op zondag 7 december 2025 18:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Islam zit ook vol incels. Mannen zijn dus het overkoepelende probleem.
Hahahaha nee. Jullie hebben ons geprobeerd te onderdrukken maar falen.quote:Op maandag 8 december 2025 08:00 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Zonder man zat jij in je kleihutje te schrobben bij een wasbord domme doos.
Dat zijn ze ook, het ligt al lang wetenschappelijk vast dat vrouwen meer functioneren op emotie dan logicaquote:vrouwen zijn emotionele wezens
Dat is het ook, of je dat nou leuk vindt of niet. Een 40 jarige maagd die nog bij z'n ouders in de kelder woont, overgewicht heeft en gele lippen heeft van de Cheetos gaat nooit een 10/10 aan de haak slaan. Dat gebeurt gewoon niet, punt. 1000+ afleveringen van Lang Leven de Liefde is inmiddels wel academisch bewijs van dit feitquote:daten is een markt
Het grappige is dat TS het zelf ook als een markt benadert. Mannen die kalend zijn, geen master-opleiding hebben gedaan, kleiner dan 1.90m zijn, dikker zijn, niet genoeg verdienen etc etc. zijn allemaal bij voorbaat niet goed genoeg, ongeacht hun persoonlijkheid en gedrag. Ze kent dus waarde toe op basis van bepaalde kenmerken, en oordeelt vervolgens; niet waardig of wel waardig ten opzichte van wat zij te bieden heeft.quote:Op maandag 8 december 2025 09:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, het ligt al lang wetenschappelijk vast dat vrouwen meer functioneren op emotie dan logica
[..]
Dat is het ook, of je dat nou leuk vindt of niet. Een 40 jarige maagd die nog bij z'n ouders in de kelder woont, overgewicht heeft en gele lippen heeft van de Cheetos gaat nooit een 10/10 aan de haak slaan. Dat gebeurt gewoon niet, punt. 1000+ afleveringen van Lang Leven de Liefde is inmiddels wel academisch bewijs van dit feitHet is een markt, in de zin dat je beide iets van waarde moet bijdragen. Je bent niet uit het niets aangetrokken tot iemand.
De rest van Peterson's standpunten komen niet uit de hoek van de manosphere, maar uit de hoek van religie. Peterson is toegewijd christen, en preekt zijn interpretatie van dogma en de bijbel. Tate is een onzeker mannetje die vrouwen moet slaan en kleineren om zichzelf mannelijk te voelen.
Dat heet aantrekkingskracht. Waarom zou ik een man willen die niet weet dat gele tanden, een dikke baard, en zware obesitas niet hygienisch zijn?quote:Op maandag 8 december 2025 09:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het grappige is dat TS het zelf ook als een markt benadert. Mannen die kalend zijn, geen master-opleiding hebben gedaan, kleiner dan 1.90m zijn, dikker zijn, niet genoeg verdienen etc etc. zijn allemaal bij voorbaat niet goed genoeg, ongeacht hun persoonlijkheid en gedrag. Ze kent dus waarde toe op basis van bepaalde kenmerken, en oordeelt vervolgens; niet waardig of wel waardig ten opzichte van wat zij te bieden heeft.
Het is dus hypocrisie ten top.
Klopt, je moet iets bijdragen. Maar dat is niet wat ik hier bedoel. Ik bedoel het gestoorde gedrag waar ze vrouwen in competitie willen laten gaan met 4 anderen terwijl zij achterover leunen. Daten behandelen als een sollicitatie waar de vrouw hem van haar waarde moet overtuigen voor hij respect toont. Waar ze vrouwen zeggen dat ze spoiled milk zijn als ze 30 worden terwijl zijzelf al sinds hun 28e kaal zijn. Etc etc.quote:Op maandag 8 december 2025 09:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, het ligt al lang wetenschappelijk vast dat vrouwen meer functioneren op emotie dan logica
[..]
Dat is het ook, of je dat nou leuk vindt of niet. Een 40 jarige maagd die nog bij z'n ouders in de kelder woont, overgewicht heeft en gele lippen heeft van de Cheetos gaat nooit een 10/10 aan de haak slaan. Dat gebeurt gewoon niet, punt. 1000+ afleveringen van Lang Leven de Liefde is inmiddels wel academisch bewijs van dit feitHet is een markt, in de zin dat je beide iets van waarde moet bijdragen. Je bent niet uit het niets aangetrokken tot iemand.
De rest van Peterson's standpunten komen niet uit de hoek van de manosphere, maar uit de hoek van religie. Peterson is toegewijd christen, en preekt zijn interpretatie van dogma en de bijbel. Tate is een onzeker mannetje die vrouwen moet slaan en kleineren om zichzelf mannelijk te voelen.
Ik zeg niet dat je dat moet vinden. Ik wijs je op je hypocrisie dat je verwijt dat anderen hetzelfde bij jou doen. Je bent gewoon niet interessant genoeg voor de mannen die jij wil. En vervolgens word je boos en ga je lopen zeiken op alle mannen als een kleuter. Je komt ook nog eens facking onzeker over en je hebt het zelf niet eens door.quote:Op maandag 8 december 2025 10:21 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat heet aantrekkingskracht. Waarom zou ik een man willen die niet weet dat gele tanden, een dikke baard, en zware obesitas niet hygienisch zijn?
Waarom zou ik een man willen die dom is, lui, en ongemotiveerd? Ik wil een gelijke, geen project.
Haha leuke act hoor. Its a mans world. Er zijn een paar kakel kippen zoals jij die denken iets zonder mannen te kunnen maar zouden na een week al volledig vastlopen.quote:Op maandag 8 december 2025 08:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hahahaha nee. Jullie hebben ons geprobeerd te onderdrukken maar falen.
Die match je dan ook, maar daar voel je je te goed voor, en de mannen die vallen in de league waar jij toe wíl behoren die laten jou links liggen, omdat die ook 'een gelijke, iemand in hun league' willen, en dat ben jij klaarblijkelijk niet.quote:Op maandag 8 december 2025 10:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Klopt, je moet iets bijdragen. Maar dat is niet wat ik hier bedoel. Ik bedoel het gestoorde gedrag waar ze vrouwen in competitie willen laten gaan met 4 anderen terwijl zij achterover leunen. Daten behandelen als een sollicitatie waar de vrouw hem van haar waarde moet overtuigen voor hij respect toont. Waar ze vrouwen zeggen dat ze spoiled milk zijn als ze 30 worden terwijl zijzelf al sinds hun 28e kaal zijn. Etc etc.
Niemand wil een neckbeard. Maar ik verwacht een gelijke,iemand in mijn league.
Hahaha je hebt geen idee wie ik gedate hebt en komt met dezelfde domme redpill platitudesquote:Op maandag 8 december 2025 12:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dat moet vinden. Ik wijs je op je hypocrisie dat je verwijt dat anderen hetzelfde bij jou doen. Je bent gewoon niet interessant genoeg voor de mannen die jij wil. En vervolgens word je boos en ga je lopen zeiken op alle mannen als een kleuter. Je komt ook nog eens facking onzeker over en je hebt het zelf niet eens door.
Ik match genoeg knappe mannen, maar 99% van de mannen is multidater en daar doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 8 december 2025 13:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die match je dan ook, maar daar voel je je te goed voor, en de mannen die vallen in de league waar jij toe wíl behoren die laten jou links liggen, omdat die ook 'een gelijke, iemand in hun league' willen, en dat ben jij klaarblijkelijk niet.
En jij bent schijnbaar niet genoeg voor hun om te zeggen 'ho, voor deze meid kap ik alle andere meiden af'. En terecht overigens, dat ze dat niet zeggen, om meerdere redenen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik match genoeg knappe mannen, maar 99% van de mannen is multidater en daar doe ik niet aan mee.
Klinkt alsof ze terecht niet exclusief met jou willen zijn, je hebt simpelweg te weinig te bieden voor hen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik match genoeg knappe mannen, maar 99% van de mannen is multidater en daar doe ik niet aan mee.
Ben jij dat oude vrouwtje waarmee ze keiharde seks had? Of was jij het slaafje die een holle voorbinddildo had en een XXL buttplug?quote:
Alle mannen zijn multidater tot ze een leuke vrouw tegenkomen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hahahaha wat een zielig beeld van daten heb jijquote:Op maandag 8 december 2025 14:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En jij bent schijnbaar niet genoeg voor hun om te zeggen 'ho, voor deze meid kap ik alle andere meiden af'. En terecht overigens, dat ze dat niet zeggen, om meerdere redenen.
Onzin. Zelfs Beyonce en Shakira hebben lelijke mannen die vreemdgingenquote:Op maandag 8 december 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Alle mannen zijn multidater tot ze een leuke vrouw tegenkomen.
Ze zijn met niemand exclusief, sommigen zitten er al jaren. Hun narcisme is niet mijn oorzaak.quote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze terecht niet exclusief met jou willen zijn, je hebt simpelweg te weinig te bieden voor hen.
Die zijn dus duidelijk niet zo leuk als mensen denken.quote:Op maandag 8 december 2025 14:59 schreef Ansa het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs Beyonce en Shakira hebben lelijke mannen die vreemdgingen
Ja, in tegenstelling tot het beeld wat jij hebt van daten he, wat natuurlijk he-le-maal top isquote:Op maandag 8 december 2025 14:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hahahaha wat een zielig beeld van daten heb jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |