Lando Stig.quote:
Jup, zsm een kindje uitwerpen en alimentatie ontvangen.quote:Op zondag 7 december 2025 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Sowieso. Alsof het in dat wereldje om liefde draait. Schei toch uit.
Ik hecht daar verder geen waardeoordeel aan verder, maar het gros van die vrouwen is natuurlijk -.
Maargoed, dat zal anno 2025 wel niet meer gezegd mogen worden omdat de lelijke exemplaren zich dan op hun spreekwoordelijke pik getrapt zullen voelen.
Er werd gezegd dat het in 'een' film zat. Of zo las ik het iigquote:Op zondag 7 december 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
het wordt pal na het champagnelied gespeeld door de FIA FOM dinges op het podium. en er werd al gezegd dat het in de F1 film zat dus F1 song is een logische omschrijving
Misschien dat AI er nog een enorm gebit in kan plakken, dan klopt het preciesquote:Op zondag 7 december 2025 16:47 schreef Ferdii het volgende:
Mama norris is de reïncarnatie van deze dame uit nothing Hill [ afbeelding ]
Zo oud is die film toch ook weer niet dat het een reincarnatie is? Wel goed gevonden.quote:Op zondag 7 december 2025 16:47 schreef Ferdii het volgende:
Notting Hillquote:Op zondag 7 december 2025 16:47 schreef Ferdii het volgende:
Zijn vriendin was eerst met een bekende voetballer.. dat zegt ook al wat.quote:Op zondag 7 december 2025 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Sowieso. Alsof het in dat wereldje om liefde draait. Schei toch uit.
Ik hecht daar verder geen waardeoordeel aan verder, maar het gros van die vrouwen is natuurlijk -.
Maargoed, dat zal anno 2025 wel niet meer gezegd mogen worden omdat de lelijke exemplaren zich dan op hun spreekwoordelijke pik getrapt zullen voelen.
Klopt, doelde er meer op dat die dame dood isquote:Op zondag 7 december 2025 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo oud is die film toch ook weer niet dat het een reincarnatie is? Wel goed gevonden.
Stel je voor dat Bottas en Raikkonen zo'n cooldown room moesten delen, Finnen snappen het begrip ongemakkelijke stilte helemaal niet.quote:Op zondag 7 december 2025 16:39 schreef opgebaarde het volgende:
Wie was die vent die in de cooldown room de ongemakkelijke stilt kwam verstoten?
Mwa als ie spanje niet zou hebben verkloot zou alles anders hebben gelopen.quote:Op zondag 7 december 2025 16:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nico Rosberg, Jenson Button en Damon Hill hebben hun opvolger. Het is niet anders. Eens in de zoveel jaar komt zo’n jaar voor. Uiteindelijk duidelijk de betere McLaren-rijder, maar man wat kwam Max nog dichterbij. En wat zal hij met terugwerkende kracht balen van Spanje. Ik weet, iedere coureur heeft wat momenten, zeker de McLaren rijders ook (wat heet, die hebben er nog een paar meer), maar toch. Dit was geen ongeluk, maar agressie. Ik had gehoopt dat het daar niet op aan zou komen, maargoed.
Blijft over: de meeste poles, de meeste zeges en by far de beste coureur
Stefano Domenicali, de baas van de FOM. Of hoe dat tegenwoordig heet.quote:Op zondag 7 december 2025 16:39 schreef opgebaarde het volgende:
Wie was die vent die in de cooldown room de ongemakkelijke stilt kwam verstoten?
Dat is om hem niet te verwarren met z'n broer, Arthur Lelerc...quote:Op zondag 7 december 2025 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
Hoezo zegt die Stella van McLaren LeClerC?
Er zijn tig dingen waardoor alles anders zou zijn verlopen...quote:Op zondag 7 december 2025 16:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa als ie spanje niet zou hebben verkloot zou alles anders hebben gelopen.
Gewoon Max en RB iets om over na te denken te geven zei Stella netquote:Op zondag 7 december 2025 16:56 schreef Tarado het volgende:
Saaie race, Verstappen en Norris solide gereden, Piastri eigenlijk ook, maar z'n strategie begreep ik niet zo.
Genoeg tijd daarvoor, max zat er erg ver voorquote:Op zondag 7 december 2025 16:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon Max en RB iets om over na te denken te geven zei Stella net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |