Ze werd gewoon genoemd.quote:Op zondag 7 december 2025 16:00 schreef JohnBercow het volgende: Vriendinnetje krijgt vast vannacht weer de nodige aandacht.
Sim, windtunnel en werkelijkheidquote:Op zondag 7 december 2025 16:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Correlatie tussen sim en werkelijkheid? Ze luisteren nu gewoon meer naar de feedback van de rijders
ow en omdat ze genoemd was mag ze geen aandacht aankomende nacht?quote:
Ja, hij gaat zijn vriendin toch niet bij voor- en achternaam noemen?quote:Op zondag 7 december 2025 16:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoorde geen "Margarida Corceiro" o.i.,d.
Dat is inderdaad wat ik zei ja..quote:Op zondag 7 december 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en omdat ze genoemd was mag ze geen aandacht aankomende nacht?
Nee joh, dan ie te dronken! (of doet een Perezje en heeft al iemand anders gepakt in de club)quote:Op zondag 7 december 2025 16:01 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Krijg dan vast vannacht extra aandacht.
Zou ook wel raar zijn om nu te stoppen, hij rijgt nog steeds overwinningen aan elkaar en heeft zijn top nog niet bereikt. Als Lewis zou stoppen dan zou dat begrijpelijk zijnquote:Op zondag 7 december 2025 15:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Max heeft juist voor elkaar dat hij volgend jaar een semi-sabbatical heeft, waarbij hij wel in de F1 rijdt (met misschien weinig verwachtingen), maar van RBR ook z'n echte liefhebberij mag uitvoeren. Voor het seizoen erna ziet hij wel of hij overstapt naar een andere team ofzo.
Arm meiske.quote:Op zondag 7 december 2025 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik zei ja..
quote:Op zondag 7 december 2025 16:02 schreef 3rr0r het volgende:
Laura gaat in de post race show haar kind baren
Bedoel je dat zoner die neven aktiviteiten het wel gered zou hebben? Het is maar 2 puntjesquote:Op zondag 7 december 2025 16:03 schreef Nia het volgende:
Het is toch best wel buitenaards dat Max zo dicht bij de titel is gekomen met al zijn nevenactiviteiten als Franz Hermann en met maatje Lulham op de Nürburgring.
Zonder woedeaanval in Spanje wellicht. Maar zonder de pech bij Norris ook weer niet.quote:Op zondag 7 december 2025 16:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bedoel je dat zoner die neven aktiviteiten het wel gered zou hebben? Het is maar 2 puntjes
Uiteindelijk wel deels door teamorders. Voor Norris was dit ook alweer zijn 7e seizoen terwijl Piastri net komt kijken.quote:Op zondag 7 december 2025 16:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
De situatie dat je een bijna even sterke teamgenoot hebt die bijna net zoveel punten pakt heeft MAx nooit gehad.
Dat is toch zeker ook een verdienste voor dit kampioenschap van Lando
Sowieso. Alsof het in dat wereldje om liefde draait. Schei toch uit.quote:Op zondag 7 december 2025 15:59 schreef SiGNe het volgende:
Norris vergeet z'n vriendin te noemenbij het bedanken.. dat is geen blijvertje
Eens. Alles voor de money.quote:Op zondag 7 december 2025 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Sowieso. Alsof het in dat wereldje om liefde draait. Schei toch uit.
Ik hecht daar verder geen waardeoordeel aan verder, maar het gros van die vrouwen is natuurlijk -.
Maargoed, dat zal anno 2025 wel niet meer gezegd mogen worden omdat de lelijke exemplaren zich dan op hun spreekwoordelijke pik getrapt zullen voelen.
Als dat zo is, is het andersom natuurlijk precies zoquote:Op zondag 7 december 2025 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hecht daar verder geen waardeoordeel aan verder, maar het gros van die vrouwen is natuurlijk -.
Wanneer was het wel normaal om zoiets te zeggen? Ben zelf toch ook al behoorlijk oud en ik kan het me niet herinneren.quote:Op zondag 7 december 2025 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Maargoed, dat zal anno 2025 wel niet meer gezegd mogen worden omdat de lelijke exemplaren zich dan op hun spreekwoordelijke pik getrapt zullen voelen.
quote:Op zondag 7 december 2025 16:06 schreef vosss het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 07-12-2025 16:06 ]
Oh ja windtunnel. Volgend jaar zou die klaar zijn toch?quote:Op zondag 7 december 2025 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sim, windtunnel en werkelijkheid
Je moet eerst in een auto zitten die het kan. Of dat nu na 1 of 7 seizoenen is. Maar zeker, Piastri ook top. Wel geluk in Zandvoort, Maar ook een keer lullig aangereden door Norris.quote:Op zondag 7 december 2025 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel deels door teamorders. Voor Norris was dit ook alweer zijn 7e seizoen terwijl Piastri net komt kijken.
Zeker!quote:Op zondag 7 december 2025 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het andersom natuurlijk precies zo
Eerste test dagen zijn interessanterquote:
2027 dacht ik en ik vergat CFDquote:Op zondag 7 december 2025 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ja windtunnel. Volgend jaar zou die klaar zijn toch?
Geen idee. Het seizoen leek halverwege voor Max een beetje over. Zijn dochtertje werd geboren en hij ging zich meer toeleggen op het endurance racen. Er waren belangrijkere zaken dan F1. Maar toen kreeg Red Bull een herstart met Mekies en ging McLaren fouten maken en beleefde Max een ware eindspurt.quote:Op zondag 7 december 2025 16:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bedoel je dat zoner die neven aktiviteiten het wel gered zou hebben? Het is maar 2 puntjes
Daarom was GP ook aan het huilen net. Die wist dat het dankzij hem verloren is dit jaar.quote:Op zondag 7 december 2025 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Toch ineens een duur kortsluitings momentje voor Max.
Nee hoor iedereen mag weten dat je vrouwen die je bericht niet waarderen gewoon lelijk noemtquote:Op zondag 7 december 2025 16:11 schreef vosss het volgende:
@:nizno dan haal mijn hele bericht maar weg. Nu verliest het zijn waarde zoals ik het bedoelde in het geheel.
Het ging mij juist om de krachtterm. Niet om de lelijke vrouwen.quote:Op zondag 7 december 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen mag weten dat je vrouwen die je bericht niet waarderen gewoon lelijk noemt
Max heeft alles wat hij doet in dienst van de F1 races gedaan.quote:Op zondag 7 december 2025 16:11 schreef Nia het volgende:
[..]
Geen idee. Het seizoen leek halverwege voor Max een beetje over. Zijn dochtertje werd geboren en hij ging zich meer toeleggen op het endurance racen. Er waren belangrijkere zaken dan F1. Maar toen kreeg Red Bull een herstart met Mekies en ging McLaren fouten maken en beleefde Max een ware eindspurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |