ik wacht gewoon af wat de eigenaar van het VP abo doet... die zal denk ik ook opzeggen na deze racequote:Op zondag 7 december 2025 14:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Helaas niet.. ze zitten inmiddels alweer te zeuren dat ik mijn abonnement moet verlengen als ik die na deze race nog wil behouden..![]()
Alsof ik 4 maanden ga betalen voor een F1 kanaal zonder live F1 races..
Think again.quote:Op zondag 7 december 2025 14:11 schreef Middelpunt het volgende:
Piastri moet zich zo even laten zakken, zodat Norris DRS heeft.
Ja tuurlijk.quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 14:12 schreef raptorix het volgende:
Yuki moet gewoon zijn banden sparen en zorgen dat hij voor Norris de pits uitkomt ervoor zit, liefst een heel block ophouden.
Beter van Piastri, dan glijdt Norris uitquote:
charles is te netjes, die racet niet met het idee dat norris iets meer te verliezen heeft dan hijquote:
Nee. Talloze andere scenario's mogelijk.quote:Op zondag 7 december 2025 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Leclerc en Russell kunnen het feestje van Norris nog verpesten.
1 maar hoorquote:Op zondag 7 december 2025 14:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Er moeten 2 man Norris voorbij en dat zie ik niet gebeuren.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ar-nog-op-titelkoersquote:Op zondag 7 december 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
Geen linkjes naar sites waar niet op een 'legale' wijze gekeken wordt.
Een kapotte wagen idd.quote:Op zondag 7 december 2025 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Talloze andere scenario's mogelijk.
1.quote:Op zondag 7 december 2025 14:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Er moeten 2 man Norris voorbij en dat zie ik niet gebeuren.
het is ook nog 49 rondenquote:Op zondag 7 december 2025 14:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog niet, de P3 moet nog minstens 1 plek terug vallen
Dan laat Piastri het gaan in de laatste ronde dan zou Norris toch nog 3e worden. Je hebt echt 2 man nodig.quote:
Exactquote:Op zondag 7 december 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook nog 49 ronden
onzin om het nu al te zeggen
2quote:
Nog lang niet.quote:Op zondag 7 december 2025 14:16 schreef R-woud93 het volgende:
Norris kampioen, mooi stukje tv straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |