Gelukkig maar, want anders was het nu al gespeeld.quote:
op de bankquote:
daarom moet ALonso hem ook even mee nemen op de brommerquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc loopt al weer terug.
CHOKEN, geen dank.quote:
die eerste h weg was beterquote:
er komen nog pitstopsquote:
Helaas niet.. ze zitten inmiddels alweer te zeuren dat ik mijn abonnement moet verlengen als ik die na deze race nog wil behouden..quote:
Welneequote:Op zondag 7 december 2025 14:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Alleen een banaan in de uitlaat van NOR kan nog wat opleveren.
Van Nor?quote:Op zondag 7 december 2025 14:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Alleen een banaan in de uitlaat van NOR kan nog wat opleveren.
ik wacht gewoon af wat de eigenaar van het VP abo doet... die zal denk ik ook opzeggen na deze racequote:Op zondag 7 december 2025 14:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Helaas niet.. ze zitten inmiddels alweer te zeuren dat ik mijn abonnement moet verlengen als ik die na deze race nog wil behouden..![]()
Alsof ik 4 maanden ga betalen voor een F1 kanaal zonder live F1 races..
Think again.quote:Op zondag 7 december 2025 14:11 schreef Middelpunt het volgende:
Piastri moet zich zo even laten zakken, zodat Norris DRS heeft.
Ja tuurlijk.quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 14:12 schreef raptorix het volgende:
Yuki moet gewoon zijn banden sparen en zorgen dat hij voor Norris de pits uitkomt ervoor zit, liefst een heel block ophouden.
Beter van Piastri, dan glijdt Norris uitquote:
charles is te netjes, die racet niet met het idee dat norris iets meer te verliezen heeft dan hijquote:
Nee. Talloze andere scenario's mogelijk.quote:Op zondag 7 december 2025 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Leclerc en Russell kunnen het feestje van Norris nog verpesten.
1 maar hoorquote:Op zondag 7 december 2025 14:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Er moeten 2 man Norris voorbij en dat zie ik niet gebeuren.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ar-nog-op-titelkoersquote:Op zondag 7 december 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
Geen linkjes naar sites waar niet op een 'legale' wijze gekeken wordt.
Een kapotte wagen idd.quote:Op zondag 7 december 2025 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Talloze andere scenario's mogelijk.
1.quote:Op zondag 7 december 2025 14:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Er moeten 2 man Norris voorbij en dat zie ik niet gebeuren.
het is ook nog 49 rondenquote:Op zondag 7 december 2025 14:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog niet, de P3 moet nog minstens 1 plek terug vallen
Dan laat Piastri het gaan in de laatste ronde dan zou Norris toch nog 3e worden. Je hebt echt 2 man nodig.quote:
Exactquote:Op zondag 7 december 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook nog 49 ronden
onzin om het nu al te zeggen
2quote:
Nog lang niet.quote:Op zondag 7 december 2025 14:16 schreef R-woud93 het volgende:
Norris kampioen, mooi stukje tv straks
verwacht jij dat Piastri gemeld gaat worden om twee mensen voor te laten?quote:
Minder drinken Hans.quote:
Echt wel, ik ben de expert hierquote:
Ja. Die gaat op de rem als het Norris kampioen maakt.quote:Op zondag 7 december 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
verwacht jij dat Piastri gemeld gaat worden om twee mensen voor te laten?
Echt minder drinken.quote:
Verkeerde account Klaas.quote:
zandstorm een optie?quote:
Weet ik toch.quote:
Dit is niet langdurig vol te houden met z'n bandjes natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2025 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Leclerc buiten de DRS valt wordt het een moeilijk verhaal.
Het is hier VBL nietquote:Op zondag 7 december 2025 14:19 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
Charles, Fernando en George gaan Lando staks KAPOT rijden.
Apache attack helicopter deployed.quote:Op zondag 7 december 2025 14:19 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
Charles, Fernando en George gaan Lando staks KAPOT rijden.
is McLaren oostenrijks ?quote:Op zondag 7 december 2025 14:19 schreef raptorix het volgende:
Max ze banden zien er minder goed uit volgens de Oostenrijkers.
Heeft niemand gezien.quote:Op zondag 7 december 2025 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is er gebeurd met Lawson en Bearman?
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 7 december 2025 14:19 schreef raptorix het volgende:
Mij ook niet, dan krijg je straks dat hij er voor gaat etteren als Max een pitstop heeft gemaakt.quote:
goeie beelden van F1 regiequote:
Jij kijkt toch bij de Zwitserquote:Op zondag 7 december 2025 14:19 schreef raptorix het volgende:
in zijn helmquote:Op zondag 7 december 2025 14:20 schreef D. het volgende:
[..]
Russell schijnt al druppels te hebben gezien
Op de onboard cam ziet het er nog prima uit. Elk vogelpoepje wordt nu natuurlijk enorm uitvergroot.quote:Op zondag 7 december 2025 14:19 schreef raptorix het volgende:
Dan zou het nog veel gezelliger zijn inderdaadquote:
Autoracen is verboden in Zwitserland dus die hebben er geen verstand van.quote:
Had ik al voorspeld.quote:
Zoals verwacht, saaie boel voor de beslissende racequote:
max loopt weer uitquote:Op zondag 7 december 2025 14:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De harde compound komt langzaamaan in het voordeel.
die hebben gewoon de boordradio's van McL gehoord, waarin ze allemaal ideeën hebben over de banden van Max terwijl RBR niets over de banden noemt.quote:Op zondag 7 december 2025 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Autoracen is verboden in Zwitserland dus die hebben er geen verstand van.
ze rijden beide op andere bandenquote:Op zondag 7 december 2025 14:22 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
Gaat Mclaren double stacken? Anders zou Ferrari een undercut kunnen plaatsen?
Niet meer!quote:Op zondag 7 december 2025 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup, zelf nadenken is er niet bij.quote:Op zondag 7 december 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hebben gewoon de boordradio's van McL gehoord, waarin ze allemaal ideeën hebben over de banden van Max terwijl RBR niets over de banden noemt.
Er zijn ook nog pitstopsquote:
Ow ja.quote:
hoeveel punten zit Lawson nu?quote:Op zondag 7 december 2025 14:23 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 30 (LAW) - DRIVING ERRATICALLY
Het is te hopen dat Norris hem niet al te hard in de muur zet.quote:
Mag wel herhaald wordenquote:Op zondag 7 december 2025 14:23 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 30 (LAW) - DRIVING ERRATICALLY
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 december 2025 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als Max in Spanje niet zo lomp had gedaan…quote:Op zondag 7 december 2025 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is nadelig voor Max dat Piastri die paar slechte races heeft gehad, als hij nu 10 punten meer had gehad had Max meer kans gehad.
ik denk dat Max enorm aan het managen isquote:Op zondag 7 december 2025 14:24 schreef SiGNe het volgende:
Als piastri Verstappen inhaalt gaat Max de pit in en doet een undercut op Norris..
Dat ook maar de undercut is hier erg sterk, daar moet je gebruik van makenquote:Op zondag 7 december 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Max enorm aan het managen is
Zo sneu idd.quote:
want?quote:Op zondag 7 december 2025 14:27 schreef SiGNe het volgende:
Die fake pitstops mag ook wel een regel voor komen..
Zoals er was.quote:Op zondag 7 december 2025 14:27 schreef SiGNe het volgende:
Die fake pitstops mag ook wel een regel voor komen..
ik denk dat er al teveel regels zijnquote:Op zondag 7 december 2025 14:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat het alleen is om een ander te naaien
Omdat er meerderen binnenkwamenquote:Op zondag 7 december 2025 14:28 schreef raptorix het volgende:
Waarom zien we de pitstop niet van Lando?
Wel jammer dat Hadjar er niet ook nog voor zit, dan moet Noorris eerst langs 2 racing bulls en daarna een Red Bullquote:Op zondag 7 december 2025 14:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lelijk treintje voor Lando om achter te zitten.
Juistquote:Op zondag 7 december 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
Kimi kan nu Norris mooi achter zich houden
quote:
Helemaal niets.quote:
Nog steeds nietquote:Op zondag 7 december 2025 14:33 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, nu is het wel klaar, zoals ik al zei..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |