Succesquote:Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, m'n vader vol vertrouwen dat er naar Olav geluisterd kan worden, kom ik daar, en dan heeft hij werkelijk geen idee hoe dat ding werkt
Snip en Snap antigenot
Of zoiets als 2021. Alles kan nog.quote:Op zondag 7 december 2025 13:49 schreef byah het volgende:
Dit wordt drama in bocht 1 of een doodsaaie race waarin Norris naar de WDC cruised
Ik ben al ingeburgerd in de F1quote:Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga jij maar eens naar je inburgeringscursus meneer
Het ging dan ook meer om Yuki toen ze dat zeidenquote:Op zondag 7 december 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
F1tv noemt nog maar een keer dat TSU een tow aan Max heeft gegeven... geen disclaimer er bij geven dat max later zonder tow het zelf sneller deed.
[..]
zet f1tv aan op je mobiel en doe oordopjes in
Ik hou het liever bij F1tvquote:Op zondag 7 december 2025 13:52 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay TV+ is bij KPN open gegooid. Kanaal 230.
dus?quote:Op zondag 7 december 2025 13:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het ging dan ook meer om Yuki toen ze dat zeiden
Gelukkig welquote:
Eens.quote:Op zondag 7 december 2025 13:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij F1tv![]()
fuck viaplay
Reclame kijken zekerquote:Op zondag 7 december 2025 13:52 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay TV+ is bij KPN open gegooid. Kanaal 230.
Kinderachtig welquote:Op zondag 7 december 2025 13:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij F1tv![]()
fuck viaplay
waarom is het kinderachtig om niet tijdens de race reclame te willen kijken?quote:
Ik heb geen reclame op Viaplay tijdens de race hoorquote:Op zondag 7 december 2025 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom is het kinderachtig om niet tijdens de race reclame te willen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |