Laatste van het jaarquote:
Na pitstop van Norrisquote:Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Yuki gaat Max helpenGeen idee hoe dat er verder uitziet
Niet pitten en naast max rijden zodat niemand er langs kanquote:Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat zich heel snel op een ronde laten zetten ofzo. Ik weet het anders ook niet.quote:Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2025 13:49 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Niet pitten en naast max rijden zodat niemand er langs kan
We willen geen crashgate 2.0quote:Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef Stoorzendert het volgende:
quote:
Gelijk bocht 1, hebben we tenminste een snoozefest race en tijd voor een middagdutjequote:
"He, Norris in de bocht voor me, ik moet nu remmen. Oeps, te laat..."quote:Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Jouw vader is af. Zeg hem maar dat ik dat gezegd heb.quote:Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, m'n vader vol vertrouwen dat er naar Olav geluisterd kan worden, kom ik daar, en dan heeft hij werkelijk geen idee hoe dat ding werkt
Snip en Snap antigenot
Daar heeft ie jou voor.quote:Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, m'n vader vol vertrouwen dat er naar Olav geluisterd kan worden, kom ik daar, en dan heeft hij werkelijk geen idee hoe dat ding werkt
Snip en Snap antigenot
zet f1tv aan op je mobiel en doe oordopjes inquote:Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Snip en Snap antigenot
Yuki is geen minister of defensequote:Op zondag 7 december 2025 13:48 schreef Stoorzendert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |