Goeie. Trouwens volgens mij niet pertinent, soms staat die dacht ik ook achter een vangrailopening.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:45 schreef StephanL het volgende:
Maar Safety car start toch vanuit de pits? Die was denk nog niet op de baan
Je kan nog kijkenquote:
Zie MED van yvonne.quote:
Hoort de Arabische Mercedes muziekje in de achtergrond.quote:
Amerikanen zijn bang voor de regen.quote:
Zal niet helpen, maar er zijn sowieso vrij weinig echte fans te vinden.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Amerikanen zijn bang voor de regen. ;P
Ik wacht nog steeds.quote:
Jij durft.quote:
Amerikaanse spellingquote:Op zondag 3 mei 2026 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
Het is volgens de live timing zelfs een VIRTUSAL SAFETY CAR
Ik durf alles.quote:
Ja nu welquote:
Ook toen ik nog blauw was.quote:
Hmmm...quote:
Vraag Nattekat maar.quote:
Presentquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat opschieten met je auto wassen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijden katten in auto's?
daarom is zijn pa gefrustreerd..quote:
Nu weten we ook waarom.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is boos dat z'n zoon uit het RB junior programma is geschopt.
Er vallen er zo nog twee voor hem wegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:22 schreef StephanL het volgende:
Kom op Van Hoepen, maarja iedereen voor hem heeft drs
Bennet ookquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er vallen er zo nog twee voor hem weg
Dat mag je wel hopen bij wat jonkies in de F2 jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hier gebeurt meer dan in de F1 sprint race.
Je legt de lat wel heel laag.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hier gebeurt meer dan in de F1 sprint race.
Je bent niet de enigste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |