Ik ken beide namen van Monica nietquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:48 schreef Magere_Gein het volgende:
Wie de neuk is Koen van Heest nou weer?
Blijkbaar van de bankzitters. Geen idee verder wie dat zijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:48 schreef Magere_Gein het volgende:
Wie de neuk is Koen van Heest nou weer?
Die past wel heel erg bij de lengte van de zeehondquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
In klem speelde Georigina Verbaan, die werd wel al genoemd volgens mij
Volgens mij zijn er nu nog 7 en straks valt er nog een afquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe werkt dit nou? Er zijn nog 12 poppen over toch? Of heb ik dan verkeerd geteld. Ze gaan toch niet alle 12 zingen?
Oh ze waren nog maar met 8? Nee dat scheelt natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nu nog 7 en straks valt er nog een af
Oh ja, glamourpoes moest ook nog (naast de pauw)quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ze waren nog maar met 8? Nee dat scheelt natuurlijk
Wat weet ze uberhaupt?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:47 schreef NailQueen het volgende:
Wat weet Monica Geuze nou van zingen?
Heeft ook in het schaap met de 5 poten gespeeld en heeft ook weleens in een musical gespeeld.quote:
Dat mokkel kent alleen personen die onder de 25 zijn.quote:
Pauw Yves Berendsequote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van welke zijn we al zeker? Lois Lane in de hamsters, en verder?
ik ken April Darby niet, waar moet ik die van kennen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pauw Yves Berendse
Glamourpoes April Darby
Okapi Hadewych Minis
Cowboy is denk ik niet Waylon trouwens maar Charly Luske/Freek Bartels
Musicals en ging bijna naar het songfestival voor San Marino geloof ikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ik ken April Darby niet, waar moet ik die van kennen?
dat zijn combinaties die ik altijd uit de weg gaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Musicals en ging bijna naar het songfestival voor San Marino geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |