Zoiets als de treinroutes die soms op tv zijn?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Uit de categorie Opmerkingen die je alleen begrijpt als je uit Overijssel komt
De Bijrijder van RTV Oost was een programma waarbij een auto met camera door de provincie rondreed. Dit nummer werd jarenlang als tune gebruikt.
Niet zoals Rail Away, dat echt met meerdere camera's wordt gefilmd. Nee, gewoon heel basic met een camera op de plek van de bijrijdersstoel, die gewoon vanuit de auto een rit filmt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoiets als de treinroutes die soms op tv zijn?
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
Theo wir fahren nach Lotz - Vicky Leandros
Dat heeft wel iets verslavends om naar te kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet zoals Rail Away, dat echt met meerdere camera's wordt gefilmd. Nee, gewoon heel basic met een camera op de plek van de bijrijdersstoel, die gewoon vanuit de auto een rit filmt.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
Ach, waar is @:doedezemaar als je haar nodig hebt? Ik ken dit wel.
Shii kent ook Duitse muziek zo blijkt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
Ik was even vergeten dat jij ook veel weet...quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef Shii het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:42 schreef livelink het volgende:
Kate Bush - The man with the child in his eyes
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Kate Bush - The man with the child in his eyes.
Helaas was het ook niet alleen you and mequote:Op zaterdag 6 december 2025 21:43 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna was het lijflied van Jeffrey Epstein.
Overigens alleen hier in Nederland een hit geweest, lees ik.quote:
Ik snap wat je zegt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Overigens alleen hier in Nederland een hit geweest, lees ik.
Dat hoesje bevreemdt me, alsof het een B-kant is van dat andere nummer.
Ik hoor het ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hier 'We gaan nog niet naar huis' in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |