Op het eiland zelf merk je er niet veel van.quote:
Maar je drinkt wel graag ipa?quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ben ik ook voor in hoor, nieuwe biertjes. Maar deze klinkt niet aantrekkelijk.
Die Infantilo is minimaal net zo'n boef als Trump…quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren ook al bij de WK loting
manmanman wat was dat een vreselijke veren in zijn reet stop show
Deal! Als we ooit eens mochten meeten, regel ik een lekker biertje voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.![]()
Maar laat me graag verrassen met een lekker nieuw biertje.
Die is ook zo corrupt als wat hoor. Die vertrouwde ik al niet op het moment ik hem op TV zag en toen was hij nog niet eens de baas van de FIFAquote:Op zaterdag 6 december 2025 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Infantilo is minimaal net zo'n boef als Trump…
En hij was als een kind zo blij met de "speciale prijs" die ze voor hem hebben bedacht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren ook al bij de WK loting
manmanman wat was dat een vreselijke veren in zijn reet stop show
quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef Shii het volgende:
Je t'aime moi non plus - Serge Gainsbourg en Jane Birkin.
Nog een geluk dat er vanavond geen uitzending van DJ Vout is...quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Sorry buren buiten, dit wordt in NL gedraaid…
Tja, tot de bootjes vol vluchtelingen op Curacao stranden..., ik vind het allemaal maar eng. Maduro haten is niet zo moeilijk, maar dit is ook geen aanlokkelijk vooruitzicht lijkt me.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het eiland zelf merk je er niet veel van.
De meesten haten hier Maduro, omdat hij al jaren Aruba en Curaçao wil inlijven, dus vreemd genoeg (vanuit mijn perspectief dan) vinden ze de plannen van Trump niet zo heel erg…
quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Sorry buren buiten, dit wordt in NL gedraaid…
Dat gebeurt al jaren en ook daarom zijn ze niet dol op de Venezolanen…quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, tot de bootjes vol vluchtelingen op Curacao stranden..., ik vind het allemaal maar eng. Maduro haten is niet zo moeilijk, maar dit is ook geen aanlokkelijk vooruitzicht lijkt me.
Dat is ook een heeeeeel eng mannetjequote:Op zaterdag 6 december 2025 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Infantilo is minimaal net zo'n boef als Trump…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |