Die facebooklijstjes laten dat wel zien ja.quote:Op maandag 8 december 2025 10:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
we hadden het vanochtend over mogelijke platen nieuw in de top 10. Wat dachten we van God Only Knows?
Ja al neem ik die fb-lijstjes wel met een enkele korrel zout aangezien de voorspelde Black-revolutie al jaren uitblijft. Maar dat ie daarin flink stijgt zegt wellicht wel watquote:Op maandag 8 december 2025 10:12 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Die facebooklijstjes laten dat wel zien ja.
Er zit in al die lijstjes een bias aan de hand van het soort publiek, die op X is weer anders en die op BlueSky weer anders, maar je kan ze wel gebruiken voor een algemene tendens. Dat klopt over het algemeen wel,quote:Op maandag 8 december 2025 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja al neem ik die fb-lijstjes wel met een enkele korrel zout aangezien de voorspelde Black-revolutie al jaren uitblijft. Maar dat ie daarin flink stijgt zegt wellicht wel wat
Er zitten ook gewoon een hoop opportunisten tussen die afgelopen jaren helemaal niet overwogen te stemmen maar nu een antisysteemstem kunnen uitbrengen door op Borsato te stemmen. Volgende week staan ze weer voor een andere ophefstem op de barricadequote:Op maandag 8 december 2025 10:18 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb gek genoeg in de afgelopen dagen iets meer respect gekregen voor de stemmers die Marco B te A de afgelopen 4 jaar wel stemden. Die hebben meer graat in de rug dan die mensen die 4 jaar in de pas hebben gelopen, maar dus blijkbaar eigenlijk iets anders dachten.
Dit is eigenlijk ook wat ik gewoon denk. Dit jaar blijft het bij wat we al hadden, gepropt in de laatste drie dagen. En de komende jaren gaan we comebacks beleven, tenzij hoger beroep...quote:Op maandag 8 december 2025 10:24 schreef Cassa95 het volgende:
Marco in de fb vorig jaar vs dit jaar. Zo blij dat de keuzelijst niet is uitgebreid. Vrij Zijn nog weinig gespot daar dus. https://imgur.com/AFdbPCPhttps://imgur.com/mqL7kvh
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Malieveldstemmers!quote:Op maandag 8 december 2025 10:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zitten ook gewoon een hoop opportunisten tussen die afgelopen jaren helemaal niet overwogen te stemmen maar nu een antisysteemstem kunnen uitbrengen door op Borsato te stemmen. Volgende week staan ze weer voor een andere ophefstem op de barricade
Als Van Eerd wordt vrijgesproken krijgen we volgend jaar Djumbo in de lijstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaakst op gestemd, nieuw in keuzelijst en nog niet in de Top 2000:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Waar komt die hype vandaan dan?quote:Op maandag 8 december 2025 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh ja Holding out for a hero is ook nog wel een goede kanshebber
Nergens, gewoon nieuw op de keuzelijst.quote:Op maandag 8 december 2025 10:49 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar komt die hype vandaan dan?
Is dat zo'n populair nummer ja? Verbaast me wel. Die stond niet op mijn radar.quote:Op maandag 8 december 2025 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh ja Holding out for a hero is ook nog wel een goede kanshebber
Hopelijk blijft dat ons bespaard inderdaad. Maar ik vrees er wel een beetje voor, want dat liedje is best een hype de afgelopen weken.quote:Op maandag 8 december 2025 10:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ooh in die FB groep is Berghain dus geen ding. Zat me al voor te bereiden op een stukje I’ll f*ck you till you love me de 1e kerstnacht
Veel gebruikt onder tiktok/Insta-filmpjes. Dus als ie erin komt zou ik de bonus vooral daar zoekenquote:Op maandag 8 december 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat zo'n populair nummer ja? Verbaast me wel. Die stond niet op mijn radar.
Helaas toch meer een hype onder mensen die net iets te hip zijn om een stemlijstje in te dienenquote:Op maandag 8 december 2025 10:53 schreef Chiappucci het volgende:
Hopelijk blijft dat ons bespaard inderdaad. Maar ik vrees er wel een beetje voor, want dat liedje is best een hype de afgelopen weken.
die is ook leuk ja, maar Berghain vind ik leuker.quote:Op maandag 8 december 2025 10:55 schreef Cassa95 het volgende:
Berghain is wereldwijd ook heel snel voorbijgestreefd door La Perla, die een stuk luistervriendelijker is. Hij is 3x genoemd op de facebook.
Holding Out For A Hero zat de afgelopen jaren veel in series / films.
Hier dan wel gaan voor de luisteraar die er AC/DC doorheen schreeuwtquote:Op maandag 8 december 2025 11:05 schreef Tussle266 het volgende:
Die zou ik gewoon allebei niet kiezen.
Berghain heeft door het bombastische en het randje kitsch dat eraan zit best iets commercieels. Alleen past het slotstuk niet bij de rest van het nummer.quote:Op maandag 8 december 2025 10:55 schreef Cassa95 het volgende:
Berghain is wereldwijd ook heel snel voorbijgestreefd door La Perla, die een stuk luistervriendelijker is. Hij is 3x genoemd op de facebook.
Holding Out For A Hero zat de afgelopen jaren veel in series / films.
Die valt bij mij nog niet. Het is origineel en mooi gezongen, maar verder vind ik het vooral heel rommelig en alles behalve radiovriendelijk. En die herhaalde Tyson-quote aan het eind doet voor mij alleen nog maar meer afbreuk aan het geheel.quote:
In Nederland ben je sowieso onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sowieso al die mensen die nu denken dat ie onschuldig is verklaard, snappen het rechtssysteem niet.
Dat ligt meer aan de strakke formats van hedendaagse mainstream-radio.quote:Op maandag 8 december 2025 11:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die valt bij mij nog niet. Het is origineel en mooi gezongen, maar verder vind ik het vooral heel rommelig en alles behalve radiovriendelijk. En die herhaalde Tyson-quote aan het eind doet voor mij alleen nog maar meer afbreuk aan het geheel.
Correct.quote:Op maandag 8 december 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Nederland ben je sowieso onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.
Idd, het is toch juist leuk dat het niet radiovriendelijk is, voegt een beetje spanning aan het geheel toe.quote:Op maandag 8 december 2025 11:43 schreef Eightyone het volgende:
Dat ligt meer aan de strakke formats van hedendaagse mainstream-radio.
Als je drie, vier decennia terug Radio 2 of 3 aan zette, toen dj's nog hun eigen muziek kozen, zat er regelmatig iets afwijkends tussen. Ik sluit niet uit dat mensen van mijn generatie & ouder net iets meer gewend zijn, qua wat wel en niet 'kan' op de radio.
minimaal top 500 materiaalquote:Op maandag 8 december 2025 12:02 schreef hihohaswessam het volgende:
Moet altijd denken aan iets als een Sadeness, wat ik daadwerkelijk nooit zelf zou opzetten maar waarvan ik het wel heel lollig vond om dan één keer per jaar weer even te horen. Maar al die platen zijn zo langzamerhand wel verdwenen.
Wat vind je van Mijn Gebed.quote:Op maandag 8 december 2025 12:02 schreef hihohaswessam het volgende:
Moet altijd denken aan iets als een Sadeness, wat ik daadwerkelijk nooit zelf zou opzetten maar waarvan ik het wel heel lollig vond om dan één keer per jaar weer even te horen. Maar al die platen zijn zo langzamerhand wel verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |