Hier dan wel gaan voor de luisteraar die er AC/DC doorheen schreeuwtquote:Op maandag 8 december 2025 11:05 schreef Tussle266 het volgende:
Die zou ik gewoon allebei niet kiezen.
Berghain heeft door het bombastische en het randje kitsch dat eraan zit best iets commercieels. Alleen past het slotstuk niet bij de rest van het nummer.quote:Op maandag 8 december 2025 10:55 schreef Cassa95 het volgende:
Berghain is wereldwijd ook heel snel voorbijgestreefd door La Perla, die een stuk luistervriendelijker is. Hij is 3x genoemd op de facebook.
Holding Out For A Hero zat de afgelopen jaren veel in series / films.
Die valt bij mij nog niet. Het is origineel en mooi gezongen, maar verder vind ik het vooral heel rommelig en alles behalve radiovriendelijk. En die herhaalde Tyson-quote aan het eind doet voor mij alleen nog maar meer afbreuk aan het geheel.quote:
In Nederland ben je sowieso onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sowieso al die mensen die nu denken dat ie onschuldig is verklaard, snappen het rechtssysteem niet.
Dat ligt meer aan de strakke formats van hedendaagse mainstream-radio.quote:Op maandag 8 december 2025 11:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die valt bij mij nog niet. Het is origineel en mooi gezongen, maar verder vind ik het vooral heel rommelig en alles behalve radiovriendelijk. En die herhaalde Tyson-quote aan het eind doet voor mij alleen nog maar meer afbreuk aan het geheel.
Correct.quote:Op maandag 8 december 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Nederland ben je sowieso onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.
Idd, het is toch juist leuk dat het niet radiovriendelijk is, voegt een beetje spanning aan het geheel toe.quote:Op maandag 8 december 2025 11:43 schreef Eightyone het volgende:
Dat ligt meer aan de strakke formats van hedendaagse mainstream-radio.
Als je drie, vier decennia terug Radio 2 of 3 aan zette, toen dj's nog hun eigen muziek kozen, zat er regelmatig iets afwijkends tussen. Ik sluit niet uit dat mensen van mijn generatie & ouder net iets meer gewend zijn, qua wat wel en niet 'kan' op de radio.
minimaal top 500 materiaalquote:Op maandag 8 december 2025 12:02 schreef hihohaswessam het volgende:
Moet altijd denken aan iets als een Sadeness, wat ik daadwerkelijk nooit zelf zou opzetten maar waarvan ik het wel heel lollig vond om dan één keer per jaar weer even te horen. Maar al die platen zijn zo langzamerhand wel verdwenen.
Wat vind je van Mijn Gebed.quote:Op maandag 8 december 2025 12:02 schreef hihohaswessam het volgende:
Moet altijd denken aan iets als een Sadeness, wat ik daadwerkelijk nooit zelf zou opzetten maar waarvan ik het wel heel lollig vond om dan één keer per jaar weer even te horen. Maar al die platen zijn zo langzamerhand wel verdwenen.
Gierend een DC Lewisquote:
Back to the 50s!quote:Op maandag 8 december 2025 12:02 schreef Eightyone het volgende:
Tegenwoordig onderhand meer 2.15 of 2.30, ergens in die regionen.
Geen liefhebber van.
Beide wel beter dan het gros dat ik al gehoord heb vandaagquote:Op maandag 8 december 2025 12:23 schreef Tussle266 het volgende:
Waar heb je heel dat Elbow nog voor nodig als je The Universal kan stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |