Suzan en Freek nummer die kans maken?quote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Momo het volgende:
Gaan we nieuwe nummers zien in de top 10 die daar nog nooit gestaan hebben?
Ik zie daar eigenlijk weinig kanshebbers voor. Suus & Freek te verdeeld qua stemmen, Radar Love is een al bekende smaak. Paranoid lijkt me top 10 wat te hoog voor gegrepen.quote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Momo het volgende:
Wat wil je van mij vind ik ook wel leuk. Die kleutercover van One Way Or Another zou ik missen als kiespijn.quote:
Dat lijkt me heel lastig dit jaar. De top 10 zal wel anders zijn, maar als er eentje uit 11-20 moet terugkomen, dan zal dat er waarschijnlijk eentje zijn die al eerder erbij stond.quote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Momo het volgende:
Radar Love en Sultans hebben bovendien al eens in de top 10 gestaan.quote:Op maandag 8 december 2025 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie daar eigenlijk weinig kanshebbers voor. Suus & Freek te verdeeld qua stemmen, Radar Love is een al bekende smaak. Paranoid lijkt me top 10 wat te hoog voor gegrepen.
Misschien dat Sultans of Swing met de hype kan verrassen.
van de een richting band?quote:Op maandag 8 december 2025 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je van mij vind ik ook wel leuk. Die kleutercover van One Way Or Another zou ik missen als kiespijn.
Het was wel zijn laagstgenoteerde dus het is geen zekerheidje.quote:Op maandag 8 december 2025 08:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die staat niet heel hoog inderdaad. The Wild Places niet in de problemen is wel fijn, dat geeft wel het gevoel dat niet alles verloren is.
The Sound of Silence en Soldier On zijn de enige uit de top 20 die nooit in de top 10 stonden. Waarbij ik de tweede vrijwel kansloos acht. Disturbed zou het nog wel een keer kunnen halen, maar vorig jaar was er meer hype.quote:Op maandag 8 december 2025 08:33 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel lastig dit jaar. De top 10 zal wel anders zijn, maar als er eentje uit 11-20 moet terugkomen, dan zal dat er waarschijnlijk eentje zijn die al eerder erbij stond.
Heyah Mama is wel nummer van ze dat niet gericht was op kinderen als je naar de tekst.quote:Op maandag 8 december 2025 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oya Lele kan ik wel hebben trouwens, maar Heyah Mama is echt een verschrikking.
Daarom vind ik hem zo kut denk ikquote:Op maandag 8 december 2025 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heyah Mama is wel nummer van ze dat niet gericht was op kinderen als je naar de tekst.
De grap is ook dat het nummer in de voorronde zat van de Belgische ESFquote:Op maandag 8 december 2025 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom vind ik hem zo kut denk ik
Ik zou Maradona, Cruijff, van basten en bergkamp ook alvast klaarzettenquote:Op maandag 8 december 2025 08:37 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou Oya Lele wel prima vinden voor nu. KIjk ik gewoon 3 minuten een highlight reel van Pele erbij. Best fijne dagbesteding.
denk niet dat dat vergezocht is. Escapism moet er in natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2025 08:42 schreef Tussle266 het volgende:
Raye zal ook wel meer dan 1 toevoeging krijgen als deze het al haalt, toch zeker? Mensen zoeken eerst op de keuzelijst, komen Worth it en Ice Cream Man tegen en vullen dan nog deze in. Of is dat heel ver gezocht?
Alleen Oya Lele was wel echt voldoende.quote:Op maandag 8 december 2025 08:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Oprecht heb ik meer nostalgie voor K3 dan dat ik voor Pokémon heb 😂 dus van mij mag het zeker
Waarom geen Blub ik ben een visquote:Op maandag 8 december 2025 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Oya Lele was wel echt voldoende.
Raye zou er zo met 3-4 nummers in kunnen ja. Maar deze is wel flink geplugd op 2.quote:Op maandag 8 december 2025 08:42 schreef Tussle266 het volgende:
Raye zal ook wel meer dan 1 toevoeging krijgen als deze het al haalt, toch zeker? Mensen zoeken eerst op de keuzelijst, komen Worth it en Ice Cream Man tegen en vullen dan nog deze in. Of is dat heel ver gezocht?
Geen keuzelijst en 1 nummer van K3 is wel voldoende.quote:
Ik snap t wel, maar dat is mijn inziens de leukstequote:Op maandag 8 december 2025 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen keuzelijst en 1 nummer van K3 is wel voldoende.
Oh, ja je hebt ook nog die met de zoon van Mick. Die was ook topsong dit jaar. Nou, dan zet ik in op 4. Even Polymarket aanzwengelen.quote:Op maandag 8 december 2025 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raye zou er zo met 3-4 nummers in kunnen ja. Maar deze is wel flink geplugd op 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |