abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219437916
Veel hiphop vandaag
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 7 december 2025 @ 20:44:11 #102
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_219437922
Tijdmachine staat wel op de keuzelijst en Sef zat er sowieso al lekker in. Lijkt me leuk.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport zondag 7 december 2025 @ 20:45:52 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219437939
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:44 schreef Tussle266 het volgende:
Tijdmachine staat wel op de keuzelijst en Sef zat er sowieso al lekker in. Lijkt me leuk.
Denk wel dat dit quizje daarvoor net te laat valt. Je kunt nu nog maar 1 dagje stemmen koppen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219437942
Toegegeven: Welten is wel goed
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 7 december 2025 @ 20:47:07 #105
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_219437948
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Denk wel dat dit quizje daarvoor net te laat valt. Je kunt nu nog maar 1 dagje stemmen koppen.
Dat denk ik ook, maar wie weet hoeveel mensen in De Leven een sleepnet vonden. Dan ligt er al een bodempje.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_219438156
Nou dit viel alleszins mee
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 7 december 2025 @ 21:37:19 #107
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_219438334
Uiteraard op de valreep weer een lijst ingestuurd.

Queen - Innuendo
Metallica - One (Albumversie)
Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
Q65 - The Life I Live
Nirvana - Where Did You Sleep Last Night (Unplugged)
Rage Against The Machine - Killing In The Name
Roy Orbison - In Dreams
Golden Earring - She Flies On Strange Wings
System Of A Down - Chop Suey!
Saybia - The Second You Sleep
Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
Depeche Mode - I Feel You
Jefferson Airplane - White Rabbit
Chris Isaak - Blue Hotel
Within Temptation - Stand My Ground
First Aid Kit - My Silver Lining
Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder
The Rolling Stones - Paint It Black
Rammstein - Engel
Steppenwolf - Born To Be Wild
The Prodigy - Out Of Space
The KLF & Tammy Wynette - Justified & Ancient
Enigma - Return To Innocence
Kiss - I Was Made For Lovin' You
Shocking Blue - Never Marry A Railroad Man
John Lennon - Imagine
Snowy White - Bird Of Paradise
Muse - Psycho
Faithless - Insomnia (Albumversie)
The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
Cardigans - Erase/Rewind
Black Sabbath - War pigs
De Staat - Kitty kitty
Nightwish - The poet and the pendulum
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zondag 7 december 2025 @ 22:01:06 #108
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_219438525
Leuk feitje wel over ZZ top in de quiz
  zondag 7 december 2025 @ 22:10:58 #109
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_219438604
Oh, de stemfinaledag is op 1Extra morgen. Hoezee voor thuiswerken.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Frontpage zondag 7 december 2025 @ 22:12:30 #110
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_219438612
Ook eindelijk mijn lijstje gestuurd, maar 1 wijziging ten opzichte van vorig jaar

2 Brothers On The 4th Floor - Fairytales
America -A Horse With No Name
Billy Idol - White Wedding
Billy Joel - Goodnight Saigon
Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
Corey Hart - Sunglasses At Night
Critical Mass - Believe In The Future
Deadmau5 & Kaskade - I Remember
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
Dire Straits - Sultans Of Swing
The Doors - Riders On The Storm (Albumversie)
Eagles - Hotel California
Foo Fighters - The Pretender
Freddie Mercury - Living On My Own
Genesis - Land Of Confusion
Golden Earring - Twilight Zone (Albumversie)
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
Journey - Don't Stop Believin'
Kansas - Dust In The Wind
Kavinsky - Nightcall
Kraftwerk - The Model
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Linkin Park - In The End
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Meat Loaf - Bat Out Of Hell (Albumversie)
Nina Simone - Feeling Good
Pink Floyd - Comfortably Numb (Albumversie)
Paolo Nutini - Iron Sky (Albumversie)
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
The Prodigy - Smack My Bitch Up
Queen - Innuendo
Supertramp - Fool's Overture
Toto - Hold The Line
The War On Drugs - Thinking Of A Place (Albumversie)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_219438615
Op de valreep een Kraftwerk quizbonusje met het model landend op 1971 ofzo zou top zijn
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_219438706
Ook maar weer gestemd...

Alice Cooper - Halo Of Flies
The Beach Boys - God Only Knows
Beastie Boys - Fight For Your Right (To Party)
The Beatles - I Am The Walrus
The Clash - Rock The Casbah
David Bowie & Pat Metheny Group - This Is Not America
Dire Straits - Tunnel Of Love (Albumversie)
Guano Apes - Open Your Eyes
The Human League - Don't You Want Me
James Taylor - Fire And Rain
KISS - Detroit Rock City
Led Zeppelin - Dazed And Confused
Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine
Matia Bazar - Ti Sento
Mecano - Hijo De La Luna
Neil Young - Like A Hurricane (Albumversie)
Nena - Nur Getraumt
Ozzy Osbourne - Crazy Train
Rainbow - Catch The Rainbow
REO Speedwagon - Keep On Loving You
Robert Plant - Big Log
Scorpions - Still Loving You
Slayer - Angel Of Death
Steely Dan - Do It Again
The Byrds - Eight Miles High
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Tom Petty - Free Fallin'
Tom Robinson - Listen To The Radio
Whitesnake - Here I Go Again
Willie Nelson - On The Road Again
Eminem - Without Me
The Killers - Somebody Told Me
Ramones - Blitzkrieg Bop
The Rolling Stones - Gimme Shelter
Sweet - Fox On The Run
  zondag 7 december 2025 @ 22:51:51 #113
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_219438819
Het was toch even zoeken naar tijd om een lijst in elkaar te knutselen, maar het is weer gelukt! *G*

The Beatles - Lucy In The Sky With Diamonds
Crowded House - Four Seasons In One Day
The Cure - A Forest
Daryl Hall & John Oates - Out Of Touch
David Bowie - Lazarus
Derek & The Dominos - Layla
Dire Straits - Tunnel Of Love
Duran Duran - The Reflex
Earth, Wind & Fire - In The Stone
Elbow - One Day Like This
Fleetwood Mac - Big Love
Frank Sinatra - Theme From New York, New York
Genesis - Invisible Touch
Guns N' Roses - Estranged
Jeff Buckley - Grace
John Mayer - Slow Dancing In A Burning Room
Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
Led Zeppelin - Black Dog
Michael Jackson - Thriller
Muse - Knights Of Cydonia
Peter Gabriel - In Your Eyes
Phil Collins - You Can't Hurry Love
Pink Floyd - High Hopes
The Police - Message In A Bottle
Queen - Innuendo
Simple Minds - Promised You A Miracle
Steely Dan - Do It Again
Stevie Nicks - Edge Of Seventeen
Sting - Englishman In New York
Supertramp - It's Raining Again
Tame Impala - Dracula
The The - Uncertain Smile
Tori Amos - Winter
Toto - Mushanga
Yes - Close To The Edge
pi_219439011
Ik heb rustig een klein weekje zitten na te denken over mijn lijstje, en dit is het geworden :)

Bill Medley & Jennifer Warnes - (I've Had) The Time Of My Life
ABBA - Eagle (Albumversie)
ABBA - Happy New Year
ABBA- The Day Before You Came
ABBA - The Winner Takes It All
The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card
The Alan Parsons Project - Eye In The Sky (Albumversie)
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Nirvana - Where Did You Sleep Last Night (Unplugged)
Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
George Michael & Elton John - Don't Let The Sun Go Down On Me
Dionne Warwick & Friends - That's What Friends Are For
Wim Sonneveld - Het Dorp
Abel - Onderweg
Drs. P - Dodenrit
Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint
BLOF ft. Geike Arnaert - Zoutelande
Barbara Pravi - Voila
Barbra Streisand - Woman In Love
Bette Midler - The Rose
Valensia - Gaia
P!nk - Family Portrait
Toni Braxton - Un-break My Heart
Jim Croce - Time In A Bottle
Simon & Garfunkel - Scarborough Fair
Rufus Wainwright - Going To A Town
Hozier - Take Me To Church
The Hollies - Bus Stop
The Rolling Stones - Mother's Little Helper
Dire Straits - Sultans Of Swing
Scorpions - Wind Of Change
Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
Europe - The Final Countdown
Eagles - Hotel California

en natuurlijk geen lijstje zonder

Queen - Bohemian Rhapsody

:B *O* :B *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 8 december 2025 @ 08:07:24 #115
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_219439617
Gelukkig is dat café ook ellendig als het slechts half gevuld is, met uitsluitend AOW-ers. Dat stelt alvast gerust.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport maandag 8 december 2025 @ 08:11:27 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219439623
4 uur de stembussen dicht toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 8 december 2025 @ 08:13:12 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219439630
Zullen ze vandaag de top 10 al gaan uitmelken?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 8 december 2025 @ 08:17:06 #118
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_219439640
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen ze vandaag de top 10 al gaan uitmelken?
Ja, 17.30 Dus dat gaat minstens een half uur duren. En dan gaan ze het er daarna 2 uur bij Emmely over hebben.
All Day I Dream About Stemlijsten
  maandag 8 december 2025 @ 08:27:17 #119
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_219439665
Hoera feitjes!
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport maandag 8 december 2025 @ 08:28:22 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219439670
Dan zal het wel bij 1 jaartje Hiigo blijven, hoop ik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 8 december 2025 @ 08:29:03 #121
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219439674
The Wild Places op het moment nog aanwezig, jawel!
Where is My Husband ook aan de goede kant van de streep
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 8 december 2025 @ 08:30:42 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219439681
Heyah Mama zou er ook net wel/net niet in kunnen komen als je dat hoort. Is geen gelopen race, maar denk wel dat die het dan redt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 8 december 2025 @ 08:31:16 #123
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219439685
Gaan we nieuwe nummers zien in de top 10 die daar nog nooit gestaan hebben?
  maandag 8 december 2025 @ 08:32:35 #124
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_219439690
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zal het wel bij 1 jaartje Hiigo blijven, hoop ik.
Die staat niet heel hoog inderdaad. The Wild Places niet in de problemen is wel fijn, dat geeft wel het gevoel dat niet alles verloren is.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_219439692
Stem fameus blue raincoat mensrn!
Het beste adres voor al uw primeurs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')