Lenon opsluiten voor een week was ook een optie geweest.quote:Op zondag 7 december 2025 12:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja, de rest is best prima tot enigszins acceptabel........ daarbij weet je hoeveel moeite je tegenwoordig moet doen om zonder internet te zitten?
Magerbeat, sitcomhitquote:Op zondag 7 december 2025 12:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat zei Hans Teeuwen hier ook alweer over?
in dat geval had je wel heel veel mensen moeten gaan opsluiten he? Alle Sef, meneer Karst stemmers...quote:Op zondag 7 december 2025 12:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Lenon opsluiten voor een week was ook een optie geweest.
Alles voor de goede zaak
de horror. Ik heb t gevoel dat we echt een walgelijke lijst gaan krijgen dit jaarquote:Op zondag 7 december 2025 12:17 schreef Pino112 het volgende:
Hiigo - Tankstation staat nu virtueel in de lijst.
Eens, maar dat is lastig. Lenon was voor jou een makkelijk begin geweestquote:Op zondag 7 december 2025 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
in dat geval had je wel heel veel mensen moeten gaan opsluiten he? Alle Sef, meneer Karst stemmers...
Het is Lennon....quote:Op zondag 7 december 2025 12:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar dat is lastig. Lenon was voor jou een makkelijk begin geweest
De werkelijkheid heeft de absurditeit van de Speld allang ingehaaldquote:Op zondag 7 december 2025 12:26 schreef Koen66 het volgende:
De Jostiband stemactie, dat moet toch De Speld zijn hopelijk
helaasquote:Op zondag 7 december 2025 12:26 schreef Koen66 het volgende:
De Jostiband stemactie, dat moet toch De Speld zijn hopelijk
Tankstation is in ieder geval nog iets wat ze zelf heel veel gedraaid hebben en op 1 heeft gestaan in de V15. Ik kan me gezien de vele acties eigenlijk wel voorstellen dat ze zelf zoiets een beetje pushen als tegenwicht, omdat ze de geest niet meer in de fles krijgen.quote:Op zondag 7 december 2025 12:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
de horror. Ik heb t gevoel dat we echt een walgelijke lijst gaan krijgen dit jaar
Excuus voor de typo dat wist ik wel.quote:Op zondag 7 december 2025 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is Lennon....
Maar ik denk dat zijn lijstje nog best meevalt eigenlijk. 1 echt kutnummer.
Ik denk ook te vaak dat De Speld artikelen echt zijnquote:Op zondag 7 december 2025 12:29 schreef camilero het volgende:
[..]
De werkelijkheid heeft de absurditeit van de Speld allang ingehaald
En andersom, dat echte nieuwsitems uit de Speld komen.quote:Op zondag 7 december 2025 12:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk ook te vaak dat De Speld artikelen echt zijn
Veel verschillende iig.quote:Op zondag 7 december 2025 12:16 schreef asco het volgende:
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.![]()
*lijst*
In 2025 dubbel en dwars waarquote:Op zondag 7 december 2025 12:42 schreef camilero het volgende:
[..]
En andersom, dat echte nieuwsitems uit de Speld komen.
Zoals een groot Vlaams filosoof in de jaren '70 al schreef: "De wereld is om zeep"
I knew that you knewquote:Op zondag 7 december 2025 12:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Excuus voor de typo dat wist ik wel.
Ik plaag ook maar met die bankzitters, het lijstje is verder niet verkeerd. En het is natuurlijk al een plus dat hij een lijstje instuurt
Vind het wel komisch dat een van de 6 comments op hun Youtube upload de vraag is met welke AI tool het gemaakt is, en die instrumental klinkt inderdaad alsof het gegenereerd isquote:Op zondag 7 december 2025 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiigo Tankstation vind ik echt nietszeggend. Het is niet echt helemaal kut ofzo, maar het is wel echt.. ja, niks.
Teveelquote:Op zondag 7 december 2025 16:30 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd hoeveel 'acties' het deze keer weer halen
Dat meen je?quote:Op zondag 7 december 2025 16:09 schreef Tussle266 het volgende:
Klein New Born actietje gaande. Lekker op tijd met nog 24 uur te gaan.
Ja, maar ik zou er niet te veel van verwachten hoor. Maar ach, het is weer eens iets anders dan de jostiband of de zingende schilder van de dorpsstraat.quote:
Ik moet het nog maar zien. De bonussen zijn wel ellendig, maar al die acties daarentegen zullen wel meevallen. Dat lijkt allemaal erger dan het is.quote:Op zondag 7 december 2025 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel overtuigd dat de index dit jaar 30-40 punten gaat verliezen.
7x S&F, stuk of vijf levenslied, Hiigo, misschien nog 2-3x Marco als het tegen zit en dan nog allemaal 2025-meuk.quote:Op zondag 7 december 2025 19:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. De bonussen zijn wel ellendig, maar al die acties daarentegen zullen wel meevallen. Dat lijkt allemaal erger dan het is.
Ik verwacht ook wel een paar goede nieuwkomers van de keuzelijst, alleen duwen die ook een paar goede klassiekers eruit. Dus dat is geen nettowinst.
Verwacht nettoresultaat dat best wel negatief is. Fijne klassiekers eruit (zoals Blueberry Hill bijv) en dan idd n keer of 7/8 S&F, 2x Rene Karst, Samuel Welten, wat Roxy Dekker, Hannah Mae, Hiigo, nog 1 of 2 Nltalige smartlappen, K3, Frenna, hoop inwisselbare stuff uit 2025/2024 en dan misschien bij uitzondering een stuk of 5 goede platen uit de keuzelijst en 2 verrassende en goede reentries uit het verleden. Maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 7 december 2025 19:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. De bonussen zijn wel ellendig, maar al die acties daarentegen zullen wel meevallen. Dat lijkt allemaal erger dan het is.
Ik verwacht ook wel een paar goede nieuwkomers van de keuzelijst, alleen duwen die ook een paar goede klassiekers eruit. Dus dat is geen nettowinst.
Ik denk dat dit netto wel eens het slechtste jaar ooit kan worden ja.quote:Op zondag 7 december 2025 19:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verwacht nettoresultaat dat best wel negatief is. Fijne klassiekers eruit (zoals Blueberry Hill bijv) en dan idd n keer of 7/8 S&F, 2x Rene Karst, Samuel Welten, wat Roxy Dekker, Hannah Mae, Hiigo, nog 1 of 2 Nltalige smartlappen, K3, Frenna, hoop inwisselbare stuff uit 2025/2024 en dan misschien bij uitzondering een stuk of 5 goede platen uit de keuzelijst en 2 verrassende en goede reentries uit het verleden. Maar niet meer dan dat.
Dit is wel de zwartste inschatting. S&F geloof ik wel maar Marco B te A en de smartlappen moeten we nog maar zien. En voor wat de jeugd van tegenwoordig betreft, zo’n Roxy of Frenna is best jammer, maar je krijgt bijvoorbeeld ook Ophelia, Messy, Man I Need, Sombr. Om maar wat te noemen. Geen wonderliedeten, maar ook weer niet zo erg. Het kan heel slecht uitpakken, maar dat is vooralsnog niet zeker.quote:Op zondag 7 december 2025 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
7x S&F, stuk of vijf levenslied, Hiigo, misschien nog 2-3x Marco als het tegen zit en dan nog allemaal 2025-meuk.
Ik vrees wel voor de zaak.
K3 en Hannah doen sowieso ook wel mae. Dat seksspeeltje lijkt me ook wel zeker. En dan vind ik Bente/Blaf en Douwe/MEAU nog leuk (die scoren bij mij bovenste helft), kejje nagaanquote:Op zondag 7 december 2025 19:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is wel de zwartste inschatting. S&F geloof ik wel maar Marco B te A en de smartlappen moeten we nog maar zien. En voor wat de jeugd van tegenwoordig betreft, zo’n Roxy of Frenna is best jammer, maar je krijgt bijvoorbeeld ook Ophelia, Messy, Man I Need, Sombr. Om maar wat te noemen. Geen wonderliedeten, maar ook weer niet zo erg. Het kan heel slecht uitpakken, maar dat is vooralsnog niet zeker.
Nog even een tweede lijstje met het nodige gitaargeweld, enkele 80's favorieten en andere vergeten platen voor de eerste stemlijst.quote:Rammstein - Deutschland
Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida (Albumversie)
Rage Against The Machine - Killing In The Name
Linkin Park - Numb
Black Sabbath - Paranoid
Volbeat - Sad Man's Tongue
Golden Earring - Long Blond Animal
Tame Impala - The Less I Know The Better
Chris Isaak - Wicked Game
Korn - Freak On A Leash
Coldplay - The Scientist (Albumversie)
Guano Apes - Open Your Eyes
Yes - Roundabout (Albumversie)
Nothing But Thieves - Amsterdam
Whitesnake - Here I Go Again
Cream - Sunshine Of Your Love
The Prodigy - Smack My Bitch Up
Aerosmith - Dream On (Albumversie)
Iron Maiden - The Trooper
The Band - The Weight
Foreigner - I Want To Know What Love Is
REO Speedwagon - Keep On Loving You
Marillion - Kayleigh
Snowy White - Bird Of Paradise
Dire Straits - Water Of Love
Steve Miller Band - Jet Airliner
Daryl Hall & John Oates - Out Of Touch
Metallica - Master Of Puppets
Robert Cray Band - Smoking Gun
Fleetwood Mac - The Chain
Eminem - Lose Yourself
Muse - Psycho
Led Zeppelin - Kashmir
Slipknot - Duality
Ted Nugent - Stranglehold
Die was toch al overleden helaas? @PippenScottiequote:Op zondag 7 december 2025 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis koud in de studio, want Dio hep een muts op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |