Hij is alweer vergeten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:30 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie overigens angstvallig weinig nummers van Rob de Nijs voorbij komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
De stem lijsten hier zijn (ik vind dat een dikke helaas) echt totaal niet representatief voor hoe de rest van Nederland stemtquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:30 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zie overigens angstvallig weinig nummers van Rob de Nijs voorbij komen
Wil je ze even niet op ideeën brengen alsjeblieft?quote:Op zondag 7 december 2025 05:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal me als muziekleek er ook maar aan wagen
Eminem-Mockingbird
Ik neem aan dat je bedoelt dat het hier een stuk beter is?quote:Op zondag 7 december 2025 08:21 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
De stem lijsten hier zijn (ik vind dat een dikke helaas) echt totaal niet representatief voor hoe de rest van Nederland stemt
Uiteraardquote:Op zondag 7 december 2025 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat het hier een stuk beter is?
Die nummers staan op onze derde, vierde en vijfde lijstjes die we hier niet delen.quote:Op zondag 7 december 2025 09:44 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik verbaas me jaarlijks weer over de nieuw binnenkomende meuk in de lijst en vraag me dan af wie die mensen zijn die daar op stemmen. Maar ik kan het beter omdraaien; ik zit gewoon in een totaal andere bubbel.
Ik ken helaas wel mensen die op SeF stemmen, of Kane.quote:Op zondag 7 december 2025 09:44 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik verbaas me jaarlijks weer over de nieuw binnenkomende meuk in de lijst en vraag me dan af wie die mensen zijn die daar op stemmen. Maar ik kan het beter omdraaien; ik zit gewoon in een totaal andere bubbel.
Dit is ook de belangrijkste reden waarom de val beperkt blijft, want ze hebben 35 plekken.quote:Op zondag 7 december 2025 11:46 schreef S9H het volgende:
dat alle S&F dit jaar vergelijkbare stemmers zijn als de Better Days stemmers van afgelopen jaar.
Dat is ook weer zo. Dan maar hopen dat ze het nummer allemaal zijn vergeten.quote:Op zondag 7 december 2025 11:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is ook de belangrijkste reden waarom de val beperkt blijft, want ze hebben 35 plekken.
1 keer Witch doctor in de lijst lijkt me wel voldoendequote:
Bankzittersquote:Op zondag 7 december 2025 11:58 schreef peaceman het volgende:
Lennon heeft ook gestemd (zelfs zonder dat ik het had gevraagd). Er zit zowaar een beetje ontwikkeling in, maar toch vooral mijn excuses voor het laatste nummer:
Eminem ft. Dido - Stan (Albumversie)
Bruno Mars - Count On Me
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
Coldplay - Yellow
Fools Garden - Lemon Tree
Stromae - L'enfer
Dua Lipa - Training Season
Dua Lipa - Houdini
Dua Lipa - Illusion
Dua Lipa - Hotter Than Hell
Meau - Stukje Van Mij
George Ezra - Anyone For You
Shakira - Whenever Wherever
Shakira ft. Freshlyground - Waka Waka (This Time For Africa)
Shakira ft. Wyclef Jean - Hips Don't Lie
Lukas Graham - 7 Years
Adele - Set Fire To The Rain
Adele - Rolling In The Deep
Adele - Someone Like You
Billie Eilish - Birds Of A Feather
Flemming - Paracetamollen
Flemming - Verleden Tijd
Oasis - Wonderwall
Danny Vera - Roller Coaster
Eagles - Hotel California
The Jackson 5 - I Want You Back
Coldplay - Viva La Vida
Katy Perry ft. Snoop Dogg - California Gurls
Kate Bush - Running Up That Hill (Albumversie)
Dua Lipa - Dance The Night
Dua Lipa - Break My Heart
Froukje - Ik Wil Dansen
Lady Gaga - Bad Romance
Bankzitters - Is Dat Nou Echt?
Redelijk wel vermoed ik. Wel top 500 maar de meeste mensen die op Better Days hebben gestemd stemmen nu of niet of op een andere hype stemactie.quote:Op zondag 7 december 2025 11:46 schreef S9H het volgende:
Hoe groot zal de vrije val van Better Days zijn? Naar een plekje of 500, lager of heb ik een verkeerd beeld. Ik heb het gevoel dat alle S&F dit jaar vergelijkbare stemmers zijn als de Better Days stemmers van afgelopen jaar.
Vaak mensen die gewoon wat meer doorsnee luisteren dan jij en ik (en het gros in deze topicreeks).quote:Op zondag 7 december 2025 09:44 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Uiteraard
tja, de rest is best prima tot enigszins acceptabel........ daarbij weet je hoeveel moeite je tegenwoordig moet doen om zonder internet te zitten?quote:Op zondag 7 december 2025 12:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Bankzitters
Had je Lenon nou niet even een weekje zonder internet kunnen laten zitten
Wat zei Hans Teeuwen hier ook alweer over?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |