Zag ik niet aankomenquote:Op maandag 8 december 2025 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
ABBA staat erin. Handige update Emmely
Wat staat daar?quote:Op maandag 8 december 2025 12:45 schreef Tussle266 het volgende:
2727 klinkt verder weg dan het is, maar ik heb niet het idee dat er nu in 3 uurtjes nog 100 stemmen bij komen.
Met het vliegtuig moet je in 3 uur een flink eind kunnen komen toch?quote:
3 uurtjes tempmailtjes aanmaken en je bent er.quote:Op maandag 8 december 2025 12:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met het vliegtuig moet je in 3 uur een flink eind kunnen komen toch?
De generaties die daar nostalgische gevoelens bij hebben sterven uit.quote:Op maandag 8 december 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Famous Blue Raincoat op 1999 en San Francisco op 2001. Die mogen we toch eigenlijk niet missen.
Ja, dat is jammer, want ik vind het wel mooi dat het ook een soort algehele historie herbergt. Dat het niet alleen maar gedateerde meuk is snap ik, maar San Francisco is een fraaie tijdloze plaat.quote:Op maandag 8 december 2025 12:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De generaties die daar nostalgische gevoelens bij hebben sterven uit.
Gelukkig kunnen we er eind november nog jaarlijks van genieten, lijst-technisch.
Ik snap dit soort beïnvloeding sowieso niet.quote:
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 8 december 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lichtje Branden dus toch wel bij de beste vijf nederpopnummers.
Goede boodschap van Sophie, maar haar stemgeluid zit me net iets te dichtbij het geluid van vee dat geslacht wordt.quote:Op maandag 8 december 2025 12:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort beïnvloeding sowieso niet.
De lijst wordt al meer dan gezond is gestuurd door allerlei gebeurtenissen. Zo gaan "Atje Voor De Sfeer" en "Liever Te Dik In De Kist" de boeken in als 'de beste muziek allertijden', omdat de maker van deze feestnummers te jong is overleden. En dat gedrocht van Sophie Straat komt er geheid ook hoog in: het 'juiste' geluid.
Je weet elk jaar op voorhand dat je je groen en geel ergert aan prachtige platen die (voorgoed) uit de lijst verdwijnen, om plaats te maken voor generieke meuk van nu, zoals Azizam.quote:Op maandag 8 december 2025 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer, want ik vind het wel mooi dat het ook een soort algehele historie herbergt. Dat het niet alleen maar gedateerde meuk is snap ik, maar San Francisco is een fraaie tijdloze plaat.
Tsja wat doe je daar aan? Ik vind het ook stompzinnig dat mensen Marco hoog de lijst in stemmen omdat die smeerlap niet veroordeeld is en daardoor is het ineens een 'arme man' ipv dat men gewoon door heeft dat de vieze appjes net niet vies genoeg waren. Datzelfde geldt voor Karst zijn overlijden, het is een 'arme man' in plaats van dat naar de muzikale kwaliteit wordt gekeken. (Spoiler: Die is er niet)quote:Op maandag 8 december 2025 12:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap dit soort beïnvloeding sowieso niet.
De lijst wordt al meer dan gezond is gestuurd door allerlei gebeurtenissen. Zo gaan "Atje Voor De Sfeer" en "Liever Te Dik In De Kist" de boeken in als 'de beste muziek allertijden', omdat de maker van deze feestnummers te jong is overleden. En dat gedrocht van Sophie Straat komt er geheid ook hoog in: het 'juiste' geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |