Nee. Alle vrouwen die ik ken zijn monogaam.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En dit doen vrouwen allemaal niet, wil je zeggen?
Als ook minder aantrekkelijke mannen zich zo opstellen, dan zullen ze waarschijnlijk nooit een vrouw vinden die een relatie met hen wil, en dan blijven ze maar lekker vrijgezel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:23 schreef Ansa het volgende:
Nee hoor. Zelfs magere kalende mannen roepen dit. Of het waar is weet ik niet,maar ze creëeren het frame dat een vrouw altijd moet schikken anders ruilt hij haar in. Dit wordt ze geleerd door Tate en peterson. Kalende mannen zijn niet aantrekkelijk. Arme mannen zijn niet aantrekkelijk. Boze mannen zijn niet aantrekkelijk. Magere of obese mannen zijn niet aantrekkelijk. Zwetende, ongewassen mannen zijn niet aantrekkelijk. En krijgen ze eens een keer een date dan doen ze alsof ze Chris Hemsworth zijn.
Vrouwen wordt voorgelogen dat we lelijke mannen een kans moeten geven omdat ze dankbaar zijn. En dan doen die zo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ook minder aantrekkelijke mannen zich zo opstellen, dan zullen ze waarschijnlijk nooit een vrouw vinden die een relatie met hen wil, en dan blijven ze maar lekker vrijgezel.
Ik hoef geen kans.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:40 schreef Ansa het volgende:
[..]
Vrouwen wordt voorgelogen dat we lelijke mannen een kans moeten geven omdat ze dankbaar zijn. En dan doen die zo.
Anecdotisch bewijs, volgens mij heb jij geen wetenschappelijk onderwijs genoten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee. Alle vrouwen die ik ken zijn monogaam.
Joop verdient dan ook alle vrouwenquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat vrouwen je moeten verdienen.😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |