abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 13:47:30 #26
441859 crew  Lenny77
pi_219432942
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 08:52 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Goede keuze, je moet alleen maagden neuken, geen afgelikte boterhammen.
Zelf ook wel netjes maagd blijven he ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219432989
Een afgelikte boterham, is dat een vrouw die veelvuldig afgelikt (gebeft) is?
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 15:35:48 #28
441859 crew  Lenny77
pi_219435153
OT:
Penetratie is het meest intieme. Voor een man is het 'maar' iets in iemand steken. Voor een vrouw is het letterlijk indringen in haar lichaam.
Orale seks is ook een soort indringen maar op een plaats waar ook eten, drinken enz langs komt. Dus je mond is niet zo intiem, daar gebeurt wel meer.
Penetratie is overgave/toelaten. Pijpen is, ja gewoon: pijpen.

Daarom denk ik dat dit voor vrouwen niet zo erg lijkt itt tot penetratie. Het bedrog is bij dat laatste het zwaarste want intiemste/ meest kwetsbare..
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 15:39:01 #29
441859 crew  Lenny77
pi_219435236
Mocht het over een vrouw gaan die haar partner niet oraal verwennen wil maar een ander wel, dan snap ik dat dit flink aankomt trouwens
pi_219435546
De mate waarin penetratie intiem is, hangt er ook vanaf of je het met of zonder condoom doet. Penetratie zonder condoom is toch een stuk intiemer dan penetratie met condoom.
pi_219435799
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Lenny77 het volgende:
OT:
Penetratie is het meest intieme. Voor een man is het 'maar' iets in iemand steken. Voor een vrouw is het letterlijk indringen in haar lichaam.
Orale seks is ook een soort indringen maar op een plaats waar ook eten, drinken enz langs komt. Dus je mond is niet zo intiem, daar gebeurt wel meer.

Daarom denk ik dat dit voor vrouwen niet zo erg lijkt itt tot penetratie. Het bedrog is bij dat laatste het zwaarste want intiemste/ meest kwetsbare..
Goede uitleg, snap je ook dat dit voor een man anders is?
pi_219435810
Voor een man is gepijpt worden in zekere zin ook een vorm van overgave. Je weet immers maar nooit of de vrouw door wie je gepijpt wordt, op een gegeven moment gewoon keihard in je pik bijt.
pi_219435844
quote:
Toch vinden veel vrouwen de mond best wel intiem, en vinden ze tongzoenen intiemer dan penetratie. Bij veel DvP's maakt tongzoenen geen deel uit van het dienstenpakket, of je moet er extra voor betalen.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 16:54:31 #34
441859 crew  Lenny77
pi_219436170
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:20 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]
Ja dat blijkt nu en dan begrijp ik het ook op die manier. Ik hoop dat de man het ook vanuit het vrouwelijk oogpunt begrijpt? Waarom dat zij voelt alsof het minder erg is?
Nu dit natuurlijk geweten is, dan kunnen we maar beter seksen ipv 'braafjes' te pijpen.

Maar inderdaad, ik had er zo op jullie manier niet over nagedacht, dus weer wat bijgeleerd :)
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 16:54:54 #35
441859 crew  Lenny77
pi_219436174
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Toch vinden veel vrouwen de mond best wel intiem, en vinden ze tongzoenen intiemer dan penetratie. Bij veel DvP's maakt tongzoenen geen deel uit van het dienstenpakket, of je moet er extra voor betalen.
Dat is een heel andere kwestie.
  zondag 7 december 2025 @ 16:58:47 #36
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219436216
quote:
OT:

Indringen, je bedoelt toestaan? Om iemand in zich te nemen.

Indringen klinkt zo negatief.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_219436236
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2025 16:54 schreef Lenny77 het volgende:
Dat is een heel andere kwestie.
Leg eens uit?
pi_219436304
ChatGPT praat iemand naar de mond.

Nou stop de persen! Dit is wereldnieuws!!
Ow wacht, nee, dit is standaard het geval.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 7 december 2025 @ 17:09:31 #39
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219436317
Heteros en hun obsessie met monogamie en vreemdgaan
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 21:01:00 #40
441859 crew  Lenny77
pi_219438066
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Indringen, je bedoelt toestaan? Om iemand in zich te nemen.

Indringen klinkt zo negatief.
Ja ok, noem het dan toestaan, ik bedoelde het indringen hier niet negatief. Maar het blijft natuurlijk in een lichaam gaan.
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 21:02:17 #41
441859 crew  Lenny77
pi_219438077
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Leg eens uit?
Omdat jij het hebt over een dvp. Die heeft geen zin in een hoop speeksel van een wildvreemde :r .
En omdat het hier gaat over wat de man erger vindt, niet de vrouw.
  maandag 8 december 2025 @ 09:53:18 #42
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219440297
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Een afgelikte boterham, is dat een vrouw die veelvuldig afgelikt (gebeft) is?
Nee, het is een nette term voor een slet.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219445990
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:20 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]
Ik kan wel meegaan in de gedachte dat het voor mannen en vrouwen een andere ervaring is; maar het lijkt me toch dat orale seks, net als penetratie door mannen én door vrouwen wordt gezien als vreemdgaan?

Ik vind 'ja, maar het voelt veel minder intiem aan' wel een erg goedkoop excuus eerlijk gezegd. Maar goed, Lenny77 zal vast gelijk hebben dat er dieper liggende psychologische omstandigheden zijn waardoor dat verschil tussen mannen en vrouwen bestaat.
pi_219448444
Mannen zijn degenen die continu vreemdgaan. Ze spreken met meerdere vrouwen af in de datingfase, blijven slapen bij hun exen, betalen voor OF en hebben seks met anderen. Het is allemaal dezelfde bron: mannen zien vrouwen niet als mens maar als lustobject vervangbaar.
pi_219448740
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:13 schreef Ansa het volgende:
Mannen zijn degenen die continu vreemdgaan. Ze spreken met meerdere vrouwen af in de datingfase, blijven slapen bij hun exen, betalen voor OF en hebben seks met anderen. Het is allemaal dezelfde bron: mannen zien vrouwen niet als mens maar als lustobject vervangbaar.
En vrouwen zien mannen als pinautomaat, klusjesman, psychiotherapeut, bodyguard, enz, enz...
pi_219449289
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
En vrouwen zien mannen als pinautomaat, klusjesman, psychiotherapeut, bodyguard, enz, enz...
Je zit hier verkeerd. Het vrouwen bash topic is elders. Oh wacht… tegenwoordig verandert vrijwel elk mannen/vrouwentopic in datzelfde gezeik
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_219450272
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:13 schreef Ansa het volgende:
Dit geldt niet voor alle mannen, eigenlijk maar voor een klein deel van de mannen, namelijk de mannen die op een of andere manier populair zijn bij de vrouwen. Voor hun zijn vrouwen makkelijk vervangbaar.

En zo komen we bij de paradox van het hele dating gebeuren: mannen die populair zijn bij de vrouwen, gedragen zich respectloos tegenover vrouwen, waardoor je zou verwachten dat ze bij de vrouwen juist niet populair zouden zijn.
pi_219450376
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 16:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dit geldt niet voor alle mannen, eigenlijk maar voor een klein deel van de mannen, namelijk de mannen die op een of andere manier populair zijn bij de vrouwen. Voor hun zijn vrouwen makkelijk vervangbaar.

En zo komen we bij de paradox van het hele dating gebeuren: mannen die populair zijn bij de vrouwen, gedragen zich respectloos tegenover vrouwen, waardoor je zou verwachten dat ze bij de vrouwen juist niet populair zouden zijn.
Nee hoor. Zelfs magere kalende mannen roepen dit. Of het waar is weet ik niet,maar ze creëeren het frame dat een vrouw altijd moet schikken anders ruilt hij haar in. Dit wordt ze geleerd door Tate en peterson. Kalende mannen zijn niet aantrekkelijk. Arme mannen zijn niet aantrekkelijk. Boze mannen zijn niet aantrekkelijk. Magere of obese mannen zijn niet aantrekkelijk. Zwetende, ongewassen mannen zijn niet aantrekkelijk. En krijgen ze eens een keer een date dan doen ze alsof ze Chris Hemsworth zijn.
pi_219450388
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
1. Ik verdien mijn eigen held
2. Mijn vader doet mijn klusjes of ik huur iemand in
3. Mannen geven juist trauma
4. Bodyguard tegen wie, mannen?
pi_219450513
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 17:23 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee hoor. Zelfs magere kalende mannen roepen dit. Of het waar is weet ik niet,maar ze creëeren het frame dat een vrouw altijd moet schikken anders ruilt hij haar in. Dit wordt ze geleerd door Tate en peterson. Kalende mannen zijn niet aantrekkelijk. Arme mannen zijn niet aantrekkelijk. Boze mannen zijn niet aantrekkelijk. Magere of obese mannen zijn niet aantrekkelijk. Zwetende, ongewassen mannen zijn niet aantrekkelijk. En krijgen ze eens een keer een date dan doen ze alsof ze Chris Hemsworth zijn.
En dit doen vrouwen allemaal niet, wil je zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')