Zelf ook wel netjes maagd blijven hequote:Op zondag 7 december 2025 08:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Goede keuze, je moet alleen maagden neuken, geen afgelikte boterhammen.
Goede uitleg, snap je ook dat dit voor een man anders is?quote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Lenny77 het volgende:
OT:
Penetratie is het meest intieme. Voor een man is het 'maar' iets in iemand steken. Voor een vrouw is het letterlijk indringen in haar lichaam.
Orale seks is ook een soort indringen maar op een plaats waar ook eten, drinken enz langs komt. Dus je mond is niet zo intiem, daar gebeurt wel meer.
Penetratie is overgave/toelaten. Pijpen is, ja gewoon: pijpen.
Daarom denk ik dat dit voor vrouwen niet zo erg lijkt itt tot penetratie. Het bedrog is bij dat laatste het zwaarste want intiemste/ meest kwetsbare..
Toch vinden veel vrouwen de mond best wel intiem, en vinden ze tongzoenen intiemer dan penetratie. Bij veel DvP's maakt tongzoenen geen deel uit van het dienstenpakket, of je moet er extra voor betalen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Lenny77 het volgende:
Orale seks is ook een soort indringen maar op een plaats waar ook eten, drinken enz langs komt. Dus je mond is niet zo intiem, daar gebeurt wel meer.
Ja dat blijkt nu en dan begrijp ik het ook op die manier. Ik hoop dat de man het ook vanuit het vrouwelijk oogpunt begrijpt? Waarom dat zij voelt alsof het minder erg is?quote:Op zondag 7 december 2025 16:20 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Goede uitleg, snap je ook dat dit voor een man anders is?
Dat is een heel andere kwestie.quote:Op zondag 7 december 2025 16:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Toch vinden veel vrouwen de mond best wel intiem, en vinden ze tongzoenen intiemer dan penetratie. Bij veel DvP's maakt tongzoenen geen deel uit van het dienstenpakket, of je moet er extra voor betalen.
Indringen, je bedoelt toestaan? Om iemand in zich te nemen.quote:Op zondag 7 december 2025 15:35 schreef Lenny77 het volgende:
OT:
Penetratie is het meest intieme. Voor een man is het 'maar' iets in iemand steken. Voor een vrouw is het letterlijk indringen in haar lichaam.
Penetratie is overgave/toelaten. Pijpen is, ja gewoon: pijpen.
Daarom denk ik dat dit voor vrouwen niet zo erg lijkt itt tot penetratie. Het bedrog is bij dat laatste het zwaarste want intiemste/ meest kwetsbare..
Ja ok, noem het dan toestaan, ik bedoelde het indringen hier niet negatief. Maar het blijft natuurlijk in een lichaam gaan.quote:Op zondag 7 december 2025 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Indringen, je bedoelt toestaan? Om iemand in zich te nemen.
Indringen klinkt zo negatief.
Omdat jij het hebt over een dvp. Die heeft geen zin in een hoop speeksel van een wildvreemdequote:
Nee, het is een nette term voor een slet.quote:Op zondag 7 december 2025 13:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Een afgelikte boterham, is dat een vrouw die veelvuldig afgelikt (gebeft) is?
Ik kan wel meegaan in de gedachte dat het voor mannen en vrouwen een andere ervaring is; maar het lijkt me toch dat orale seks, net als penetratie door mannen én door vrouwen wordt gezien als vreemdgaan?quote:Op zondag 7 december 2025 16:20 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Goede uitleg, snap je ook dat dit voor een man anders is?
En vrouwen zien mannen als pinautomaat, klusjesman, psychiotherapeut, bodyguard, enz, enz...quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:13 schreef Ansa het volgende:
Mannen zijn degenen die continu vreemdgaan. Ze spreken met meerdere vrouwen af in de datingfase, blijven slapen bij hun exen, betalen voor OF en hebben seks met anderen. Het is allemaal dezelfde bron: mannen zien vrouwen niet als mens maar als lustobject vervangbaar.
Je zit hier verkeerd. Het vrouwen bash topic is elders. Oh wacht… tegenwoordig verandert vrijwel elk mannen/vrouwentopic in datzelfde gezeikquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En vrouwen zien mannen als pinautomaat, klusjesman, psychiotherapeut, bodyguard, enz, enz...
Dit geldt niet voor alle mannen, eigenlijk maar voor een klein deel van de mannen, namelijk de mannen die op een of andere manier populair zijn bij de vrouwen. Voor hun zijn vrouwen makkelijk vervangbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:13 schreef Ansa het volgende:
Mannen zijn degenen die continu vreemdgaan. Ze spreken met meerdere vrouwen af in de datingfase, blijven slapen bij hun exen, betalen voor OF en hebben seks met anderen. Het is allemaal dezelfde bron: mannen zien vrouwen niet als mens maar als lustobject vervangbaar.
Nee hoor. Zelfs magere kalende mannen roepen dit. Of het waar is weet ik niet,maar ze creëeren het frame dat een vrouw altijd moet schikken anders ruilt hij haar in. Dit wordt ze geleerd door Tate en peterson. Kalende mannen zijn niet aantrekkelijk. Arme mannen zijn niet aantrekkelijk. Boze mannen zijn niet aantrekkelijk. Magere of obese mannen zijn niet aantrekkelijk. Zwetende, ongewassen mannen zijn niet aantrekkelijk. En krijgen ze eens een keer een date dan doen ze alsof ze Chris Hemsworth zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor alle mannen, eigenlijk maar voor een klein deel van de mannen, namelijk de mannen die op een of andere manier populair zijn bij de vrouwen. Voor hun zijn vrouwen makkelijk vervangbaar.
En zo komen we bij de paradox van het hele dating gebeuren: mannen die populair zijn bij de vrouwen, gedragen zich respectloos tegenover vrouwen, waardoor je zou verwachten dat ze bij de vrouwen juist niet populair zouden zijn.
1. Ik verdien mijn eigen heldquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En vrouwen zien mannen als pinautomaat, klusjesman, psychiotherapeut, bodyguard, enz, enz...
En dit doen vrouwen allemaal niet, wil je zeggen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs magere kalende mannen roepen dit. Of het waar is weet ik niet,maar ze creëeren het frame dat een vrouw altijd moet schikken anders ruilt hij haar in. Dit wordt ze geleerd door Tate en peterson. Kalende mannen zijn niet aantrekkelijk. Arme mannen zijn niet aantrekkelijk. Boze mannen zijn niet aantrekkelijk. Magere of obese mannen zijn niet aantrekkelijk. Zwetende, ongewassen mannen zijn niet aantrekkelijk. En krijgen ze eens een keer een date dan doen ze alsof ze Chris Hemsworth zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |