Ik ga waarschijnlijk niet meedoen. Mijn stats zijn slechts 110K en ik wil deze maand nog iets van 3 jumps doen. Geen zin om energie te verspillen aan iets waarvan ik toch waarschijnlijk de helft van de tijd in het ziekenhuis ligquote:
Ah ja dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk niet meedoen. Mijn stats zijn slechts 110K en ik wil deze maand nog iets van 3 jumps doen. Geen zin om energie te verspillen aan iets waarvan ik toch waarschijnlijk de helft van de tijd in het ziekenhuis lig
Ik nog 1 pure variantquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:10 schreef _Mazi_ het volgende:
Nog een rummetje cola dan maar @:koen66
Als ik 2 trips per dag naar Zuid Afrika doe voor xanax om voor die edvds te betalen en ook nog af en toe naar Zwitserland om van de drugs verslaving af te komen, dan heb ik amper tijd om te kunnen vechten in die afvalracequote:Op vrijdag 5 december 2025 23:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook natuurlijk
Je kunt altijd uitstappen he als het niet lukt
Jezus Dev, ik wist helemaal niet dat het zo slecht met je ging man.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik 2 trips per dag naar Zuid Afrika doe voor xanax om voor die edvds te betalen en ook nog af en toe naar Zwitserland om van de drugs verslaving af te komen, dan heb ik amper tijd om te kunnen vechten in die afvalrace
living on the edge.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus Dev, ik wist helemaal niet dat het zo slecht met je ging man.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb trouwens m'n persoonlijke afvalrace, en die ben ik glorieus aan het verliezen.
Oh cool, een text based online RPG, dat klinkt als iets wat ik zou gaan spelen net nu ik van de week een nieuwe videokaart van 650 eu heb gekochtquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
living on the edge.
Gelukkig is het maar een spel (torn.com)
Dan heb je in ieder geval een goed voornemen voor 2026.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb trouwens m'n persoonlijke afvalrace, en die ben ik glorieus aan het verliezen.
Eigenlijk al sinds cojona mijn goede voornemen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval een goed voornemen voor 2026.
en 2027 en 2028
Zonde van die kaart, maar het is wel een leuk spel!quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh cool, een text based online RPG, dat klinkt als iets wat ik zou gaan spelen net nu ik van de week een nieuwe videokaart van 650 eu heb gekocht
Ik heb er een handje van om dat soort dingen te doen als ik een peperdure nieuwe kaart heb gekocht. Om dat te voorkomen heb ik vandaag maar Kingdom Come Deliverance II gekocht.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde van die kaart, maar het is wel een leuk spel!
Allebei toch.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:31 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hele dag zijn het dikke vrienden, maar als ik naar bed wil krijgen ze ruzie wie er naast me mag slapen
Doe mee man Grrr het is vet leuk. We zijn nu met ons 5en. Lilak, MooieTop6, MizzezAmy, DevZero en ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er een handje van om dat soort dingen te doen als ik een peperdure nieuwe kaart heb gekocht. Om dat te voorkomen heb ik vandaag maar Kingdom Come Deliverance II gekocht.
Da's wel een gezellig groepje natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe mee man Grrr het is vet leuk. We zijn nu met ons 5en. Lilak, MooieTop6, MizzezAmy, DevZero en ik
Begrijp ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's wel een gezellig groepje natuurlijk.![]()
Maar ik sla toch ff over. Ik heb nu al te weinig uren in een week.
Ik ben hier net dus ik weet het nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:38 schreef kree het volgende:
het is toch niet weer gezeik hier he? want dan ben ik weg
owh ik ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben hier net dus ik weet het niet
Nou shii is vreemdgegaan met Mazi maar Mazi wil geen vaste relatie en gaat het opbiechten aan de vriend van shii is wel 1 van de grotere dingenquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik ook
niks gevolgd hele week, dus mss kan iemand me ff op de hoogte brengen?
geloof je nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou shii is vreemdgegaan met Mazi maar Mazi wil geen vaste relatie en gaat het opbiechten aan de vriend van shii is wel 1 van de grotere dingen
Mooie binnenkomer, altijd weer optimistisch.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:38 schreef kree het volgende:
het is toch niet weer gezeik hier he? want dan ben ik weg
@kree dit is wel persoonlijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, want me missen je positieve posts. Maar doei
je weet ik lees niet terug, dus je kunt van blanco beginnen nuquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, want me missen je positieve posts. Maar doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |