Da's wel een gezellig groepje natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe mee man Grrr het is vet leuk. We zijn nu met ons 5en. Lilak, MooieTop6, MizzezAmy, DevZero en ik
Begrijp ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's wel een gezellig groepje natuurlijk.![]()
Maar ik sla toch ff over. Ik heb nu al te weinig uren in een week.
Ik ben hier net dus ik weet het nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:38 schreef kree het volgende:
het is toch niet weer gezeik hier he? want dan ben ik weg
owh ik ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben hier net dus ik weet het niet
Nou shii is vreemdgegaan met Mazi maar Mazi wil geen vaste relatie en gaat het opbiechten aan de vriend van shii is wel 1 van de grotere dingenquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik ook
niks gevolgd hele week, dus mss kan iemand me ff op de hoogte brengen?
geloof je nietquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou shii is vreemdgegaan met Mazi maar Mazi wil geen vaste relatie en gaat het opbiechten aan de vriend van shii is wel 1 van de grotere dingen
Mooie binnenkomer, altijd weer optimistisch.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:38 schreef kree het volgende:
het is toch niet weer gezeik hier he? want dan ben ik weg
@kree dit is wel persoonlijkquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, want me missen je positieve posts. Maar doei
je weet ik lees niet terug, dus je kunt van blanco beginnen nuquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, want me missen je positieve posts. Maar doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |