Lijkt mij ook jaquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
Nederlandsen toch veel zware trainingsweken vanwege okt?
Misschien moet je een filmpje maken en op social media plaatsen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik word nagenoeg elke ochtend van mijn fiets gereden, op weg naar mijn werk. Daar hoor je geen analist over.
SPOILER: 5000m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Luchtdruk is prima. Morgen nog beter. Ik denk dat de ijs- of haltemperatuur niet optimaal was.quote:![]()
Morgen vanaf 9:00u 10 kwartetten 10 km en dan in de middag het hoofdgerecht
1. Farthofer - Snellink
2. Bergsma - Maly
3. Ghiotto - Malfatti
4. Eitrem - Dawson
5. Jilek - Loubineaud
6. Bloemen - Huizinga
Ben heel benieuwd of de mannen uit rit 4 of 5 Ghiotto kunnen bedreigen.![]()
Dat was vooral vanwege ziekte toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de 1000m net zo. 500m wordt het spannendst. Tenzij Stolz weer verkeerd zou pieken.![]()
Luchtdruk is nu 1000 hPa.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Luchtdruk is prima. Morgen nog beter. Ik denk dat de ijs- of haltemperatuur niet optimaal was.
Wel een hoge luchtvochtigheid en dat is niet goed.Géén kloon van tvlxd!![]()
9/12 PBs in B groep tot dusverCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Vreemd dat ze dat dan niet als PB tonenquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
11/12, 2 hadden er uberhaupt nog geen tijd staan.
Nu 14/16
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Het is ook hun slechtste tijd tot nu toe!quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dat dan niet als PB tonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |