WTFquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:42 schreef hhh38 het volgende:
Oh, ik lees dat Liu is gevallen en niet meer bewoog
Ja dit. Als je naar de rondjes kijkt zie je ook dat ook de mindere goden vaak extreem vlak rijden. Tijd van Sasaki valt me wel enorm tegen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:02 schreef hhh38 het volgende:
Wel grappig dat een gekke Zweed heeft aangetoond dat er op de lange afstand nog veel harder kon worden gereden als je gewoon fatsoenlijk traint.
Oh bah...quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:42 schreef hhh38 het volgende:
Oh, ik lees dat Liu is gevallen en niet meer bewoog
Dan moet het wel ernstig zijn geweest. Een 10km rijd je ook niet zomaar over.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
Wedstrijd is kennelijk stilgelegd
Dan zal het hopelijk even schrikken zijn geweest. Begrijpelijk dat de andere 3 dan niet doorreden. Benieuwd of ze vanmiddag na de A groepen nog een kans krijgenquote:
Ze hadden al 5km in de benen. Met z'n drieën (of vieren als Liu dat kan/wil) overrijden zal geen geweldige tijd meer opleveren. Maar de belangen zijn vrij groot, vooral Trebouta en Liu kunnen zich nog kwalificeren voor de OS.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zal het hopelijk even schrikken zijn geweest. Begrijpelijk dat de andere 3 dan niet doorreden. Benieuwd of ze vanmiddag na de A groepen nog een kans krijgen
Lijkt me wel redelijk. Trebouta was iig op weg naar een mooi PR.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan zal het hopelijk even schrikken zijn geweest. Begrijpelijk dat de andere 3 dan niet doorreden. Benieuwd of ze vanmiddag na de A groepen nog een kans krijgen
Misschien morgen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zit dan mogelijk de massastart in de weg vrees ikquote:
Eind van de dag?quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zit dan mogelijk de massastart in de weg vrees ik
Volgens mij waren deze 4 allemaal geen massastartrijders.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zit dan mogelijk de massastart in de weg vrees ik
Dan zou het wel kunnenquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij waren deze 4 allemaal geen massastartrijders.
Of in de morgen?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:03 schreef Lisan het volgende:
Update Liu:
- Er was veel bloed maar ook op plek waar je komt met je ijzers (hoofd/oor)
- Onduidelijk hoe hij is gevallen
- is in ziekenhuis
De drie anderen mogen om 18:00 opnieuw rijden, aldus dezelfde user op het schaatsforum.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet niet wat fysiologisch het best is, maar op dezelfde dag lijkt me het minst prettig.
ja, ik heb hier vaker aangeprezen om de sportity-app te downloaden, dan krijg je netjes een pushbericht met deze boodschap.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
De drie anderen mogen om 18:00 opnieuw rijden, aldus dezelfde user op het schaatsforum.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:28 schreef Marcoss het volgende:
Deze rit hadden ze best mogen skippen
Beau Langzamink.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |