Zonder buy-in van de oekrainers gaat dit niet werken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het Poolse leger kan Oekraïne vanuit het westen binnenvallen zodoende de EU te expanderen en historisch Pools grondgebied terug te nemen.
Hoezo, die willen toch graag bij de EU horen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zonder buy-in van de oekrainers gaat dit niet werken.
Krijg je 4ever resistence.
Dus moeten ze een poolse bezetting maar tolereren.....?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hoezo, die willen toch graag bij de EU horen?
Een teruggave, geen bezetting.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus moeten ze een poolse bezetting maar tolereren.....?
Obviousquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Famke Louise werd niet betaald door de Rijksoverheid hè. Belangrijk verschil.
Die Jost gaat wel een paar stappen verder, o.a. door het goedpraten van oorlogsmisdaden en genocide en het ontkennen van het bestaansrecht van Oekraïne. Het is gewoon een propagandakanaal en de posts zijn hoofdzakelijk bedoeld om te provoceren - wat, kijkend naar de reacties, ook best aardig lijkt te lukken gezien de hoeveelheid schuimbekkende reaguurders.
Polen en Oekraïners gaan elkaar uitmoorden.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hoezo, die willen toch graag bij de EU horen?
Niet dat ik veel toevoeg aan dit topic.. Maar dit is echt compleet geschiftquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:08 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het Poolse leger kan Oekraïne vanuit het westen binnenvallen zodoende de EU te expanderen en historisch Pools grondgebied terug te nemen.
Haha, ja dit is wel een hele bijzondere stelling.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, sure.
En wanneer gaat NL Belgie terughalen?
Dat is meer als een eeuw daarvoor en ook niet historisch Nederlands grondgebied. West-Oekraïne is wel degelijk oorspronkelijk Pools kerngebied.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, sure.
En wanneer gaat NL Belgie terughalen?
Fok heeft mi een te soepel username beleid en er is ook geen screening door de GGZ.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:15 schreef BennieButtfuck het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)begroting-te-dichten
Heerlijk dit. Om het later nooit meer terug te kunnen kopen.
Down the drain met dat land.
Oei, je bent die knal van afgelopen week nog niet te boven lees ik.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fok heeft mi een te soepel username beleid en er is ook geen screening door de GGZ.
Honderd jaar terug lijkt me wel een redelijke grens. Anders zou Nederland ook bijv het Bourgondische grondgebied kunnen opeisen, maar dat lijkt me niet erg redelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, het is dus een kwestie van tijd.
Kun je aangeven waar de grens precies ligt.
Ja, dat is daarom ook de beste methode om Russische expansie te stoppen; zelf expanderen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde kunstje als wat Rusland flikt. Gaat nergens over.
@oheng graag duiding. Meestal is het niet echt een goed teken als een land z’n strategische goudvoorraad moet verpatsen maar ik kan ernaast zitten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:15 schreef BennieButtfuck het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)begroting-te-dichten
Heerlijk dit. Om het later nooit meer terug te kunnen kopen.
Down the drain met dat land.
Ik ga NU op pad om Elten te annexerenquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Honderd jaar terug lijkt me wel een redelijke grens. Anders zou Nederland ook bijv het Bourgondische grondgebied kunnen opeisen, maar dat lijkt me niet erg redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |