Nee gewoon javascript.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef StevenHyde het volgende:
Praat je met python met die api en maak je er dan csv van uiteindelijk?
Aight, niks aan te doen dan idd. Hopelijk fixen ze het voor een volgende keer zodat je niet voor niet je code hebt geschreven.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee gewoon javascript.
Heb alles nagelopen, ligt niet aan mijn code. De api geeft gewoon verkeerde data terug. Ook in de plain text response al.
Haha ja kies ik zelf voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
En dat allemaal voor een spelletje, wat een gestresss
Yup, let it gooooooooquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aight, niks aan te doen dan idd. Hopelijk fixen ze het voor een volgende keer zodat je niet voor niet je code hebt geschreven.
Waar maak je je druk om KWquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja kies ik zelf voor natuurlijk.
Maar goed dan maar even zonder dat systeem. Ga ik de eerste dag wel gewoon een beetje rondvliegen.
Ja, ik kan daar wel vreselijk om lachen eigenlijkquote:
Ik wil gewoon winnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar wel vreselijk om lachen eigenlijk
Het is maar een spelletje.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wil gewoon winnen
Nu gaan ze laufen!
Ja het gaat nergens meer heen, de wereld is kapoet, de mensheid is kapoetquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doodsbedreiging voor de hoofdpiet![]()
Waar gaan we heen.
Zag het idd. Zijn we weer mooi klaar mee....quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:03 schreef maily het volgende:
Jeej
NWS / Tijgermug niet meer uit te roeien: "Maak je borst maar nat"
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zag het idd. Zijn we weer mooi klaar mee....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |