Voor Tornquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:21 schreef StevenHyde het volgende:
Waarvoor lees je een api uit? Wat ga je maken?
En met die data die in JSON formaat is, wat ga je daarmee doen? Zelf opslaan en berekeningen doen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voor Torn
Lees data met bepaalde battlestats uit maar de response JSON geeft overal dezelfde waarden.
Dit ligt buiten mijn macht maar wel heel raar dat ik de eerste ben die er tegenaan loopt. Het zijn echt hele basale dingen die ik wil.
Nee, weergeven in een tabel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En met die data die in JSON formaat is, wat ga je daarmee doen? Zelf opslaan en berekeningen doen?
Hoe bedoel je, waar op zetten?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Door die kutstoring doet mijn printer het ook niet meer en moet ik alles opnieuw er op zetten
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Probleem al opgelost, zat nog op de wifi van de burenen die is niet verbonden met mijn printer natuulrijk
AL dat gedoe met de pc en programma's die niet naar behoren werkenquote:
Hmm daar heb je wel een heel goed punt en dat zou maar zo eens het probleem kunnen zijn in mijn geval.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
Ja er was net ook een storing, misschien heeft het daar mee te maken
Waarom is de noodzaak om het binnen die tijd te hebben? Heb je verplichtingen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
Probleem is dat ik die data over anderhalf uur nodig heb.
Paniek
Ja over 30 minuten begint er een event in Torn waar ik dit nodig hebquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waarom is de noodzaak om het binnen die tijd te hebben? Heb je verplichtingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |