Ach, gezien ik toch tijd over heb misschien maar iets gaan bouwen wat ze verdampt met een krachtige laser.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ach, gezien ik toch tijd over heb misschien maar iets gaan bouwen wat ze verdampt met een krachtige laser.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan weer, laten we hopen dat die muggen daar blijven dan
Een uitbraak van het chikungunyavirus heeft in Cuba al 33 mensen onder wie 21 kinderen, het leven gekost. Dat melden plaatselijke autoriteiten. Het virus wordt overgebracht door muggen die overdag bijten.
De meeste sterfgevallen werden toegeschreven aan chikungunya, zo meldt het Amerikaanse CBS. De symptomen zijn koorts en gewrichtspijn die hevig zijn, maar eigenlijk zelden dodelijk. De griepachtige dengue eiste eerder 12 levens, zei Carilda Pena, de viceminister van Volksgezondheid van het land, op de staatstelevisie.
https://www.telegraaf.nl/(...)deren/110437660.html
Poste net een stuk dat in Cuba al doden gevallen zijn door steken van een mug met chikungunyaquote:
Had ik ook verwacht maar liep helaas anders. Waarschijnlijk weer verveling want met AI ben ik ook wel weer even klaar. Geen inspiratie meer.quote:
Maar gauw aan die anti muggendinges beginnen dan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht maar liep helaas anders. Waarschijnlijk weer verveling want met AI ben ik ook wel weer even klaar. Geen inspiratie meer.
Moet eerst eaa bestellen op Aliquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef maily het volgende:
[..]
Maar gauw aan die anti muggendinges beginnen dan.
AI/chatgpt verzint veel als je ze niet wijst op fouten ook bij ernstige onderwerpenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht maar liep helaas anders. Waarschijnlijk weer verveling want met AI ben ik ook wel weer even klaar. Geen inspiratie meer.
Ja voor mij niet zo erg maar je zou het voor je opleiding gebruiken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Je moet alles wel heel goed voorlezen, staan vaak fouten dingen in
aan wie moet ik het voorlezen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Je moet alles wel heel goed voorlezen, staan vaak fouten dingen in
Er staat onder dat het niet altijd waarheidsgetrouw is. Goed opletten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja voor mij niet zo erg maar je zou het voor je opleiding gebruiken.
Nee, de eerste dagen kun je gewoon random mensen afknallenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja over 30 minuten begint er een event in Torn waar ik dit nodig heb
OOoh en hoef ik nu nog geen team te kiezen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de eerste dagen kun je gewoon random mensen afknallen
dat het zo sterk aan het vergrijzen is ligt niet omdat de anticonceptie zo goedkoop is, de oorzaken zitten veel dieperquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Nou dat wordt krikken in China dat is weer eens wat anders dan maar 1 kind mogen baren
China verhoogt belasting op condooms en de pil om geboortecijfers op te krikken
Vanaf januari betalen de Chinezen 13 procent belasting op condooms en de pil. Sinds 1993 was anticonceptie in China vrijgesteld van btw. Nu het geboortecijfer te snel daalt, grijpt de overheid in.
China voerde decennialang een éénkindbeleid om de snelle groei van de bevolking af te remmen. Dat is gelukt, maar nu vindt de overheid dat de slinger te ver is doorgeslagen. Het bevolkingscijfer van China daalt al drie jaar op rij. In 2024 werden 9,54 miljoen baby’s geboren in het land. Een daling van bijna 50 procent tegenover 2016, het eerste jaar na het afschaffen van het éénkindbeleid.
Ook weleens lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, de eerste dagen kun je gewoon random mensen afknallen
Ik ben voornamelijk met video modellen bezig, daar mogen ze juist van alles verzinnen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
AI/chatgpt verzint veel als je ze niet wijst op fouten ook bij ernstige onderwerpen
Ik vraag standaard al aan chat gpt om te googlen tegenwoordig als je die laat gaan ze onzin schrijven met info die jij gegeven hebt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Er staat onder dat het niet altijd waarheidsgetrouw is. Goed opletten.
En betrouwbare bronnen gebruiken.
Ik vraag niks aan chatgpt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vraag standaard al aan chat gpt om te googlen tegenwoordig als je die laat gaan ze onzin schrijven met info die jij gegeven hebt.
Ik probeerde ooit met chatgpt een opstelling te maken van 22 Nederlands elftal spelers met max 20 interlands en die dan tegen elkaar te laten spelen in simulatie om te kijken wie er wint.
We mochten elk om de beurt een speler kiezen komt chat gpt aan met niet Nederlandse spelers zoals Zidane of een Robben die veel meer interlands heeft gespeeld.
Kon ik per optie die hij opperde alles weer gaan aanpassen.
Ik dacht ergens te lezen dat je sowieso zelf je team niet mag kiezen deze keer. Maar je gaat er vanzelf achter komenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
OOoh en hoef ik nu nog geen team te kiezen?
hahaha ja we gaan het zien. Bedankt iig.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht ergens te lezen dat je sowieso zelf je team niet mag kiezen deze keer. Maar je gaat er vanzelf achter komen
Nog 1 dag voor mijn transfer, het heeft wat stof doen opwaaien, omdat MT6 ook een transfer heeft aangevraagdquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hahaha ja we gaan het zien. Bedankt iig.
Ik vroeg laatst om de slachtoffers van de vuurwerkramp komt dat ding met een random namen lijstje aanzettenquote:
Omdat ze maar een kind mochten hebben toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat het zo sterk aan het vergrijzen is ligt niet omdat de anticonceptie zo goedkoop is, de oorzaken zitten veel dieper
Oh jullie gaan beiden naar Municipia?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog 1 dag voor mijn transfer, het heeft wat stof doen opwaaien, omdat MT6 ook een transfer heeft aangevraagdTrouwens de war payouts klopte toch wel Lilak had buiten de chains om nog 15 hits
Naja Municipia heeft 3 wars per maand, dus denk niet dat het er veel rustiger op wordtquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh jullie gaan beiden naar Municipia?
Wel te begrijpen hoor, jullie hebben een fulltime job, dat is echt veel belangrijker dan zo'n stom spelletje.
Heb je de data van het hele playerbestand opgevraagd?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
Oke, even pauze.
De data klopt toch wel. Het is gewoon zoveeeeeeeeeel data dat alle waarden hetzelfde zijn. Pff.
Haha nee ik dacht dat er een fout in zat, blijken er zoveel spelers in te zitten dat alle waarden gewoon hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je de data van het hele playerbestand opgevraagd?
na het loslaten van het eenkindbeleid was geboortecijfer ook niet echt verbeterd, dus er is meer aan de handquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ze maar een kind mochten hebben toch?
Of ze durven niet, zijn bang dat het terug in gevoerd wordt en ze een kind afpakkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
na het loslaten van het eenkindbeleid was geboortecijfer ook niet echt verbeterd, dus er is meer aan de hand
Laag libido?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
na het loslaten van het eenkindbeleid was geboortecijfer ook niet echt verbeterd, dus er is meer aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |