Kan ookquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:01 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Of alles uit zetten paar min, werkt vaak
Ja, is een 4,5 zits, kan ik als ik last van het lijf heb liggen en kan er nog ruim iemand of twee naast zittenquote:
Ja die vorige was een leenbank he, die andere van mij waren ook zo groot hoor. Die andere hiervoor was zelss nog 15 cm groter deze is 305 die andere was 320quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:00 schreef StevenHyde het volgende:
Een stuk breder dan je vorige bank idd. Hoop dat ie lekker ligt/zit voor je
Nja de buren hebben wel internet zegt zequote:Op vrijdag 5 december 2025 10:02 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Storing altijd vervelend en komt nooit uit
AL gedaan, maar er brand niet een lampje meer helaasquote:
Zo is het lekker aan jezelf denkenquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is een 4,5 zits, kan ik als ik last van het lijf heb liggen en kan er nog ruim iemand of twee naast zitten
Hhm, anders ff bellenquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL gedaan, maar er brand niet een lampje meer helaas
quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Je laptop moet even een paar uur uit inderdaad.
Wij passen wel op hier.
De stekker moet er wel weer in natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen bank met wifi hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:02 schreef StevenHyde het volgende:
Een bank met wifi. Die Dot heeft echt de nieuwste snufjes
Moet wel iets branden hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb altijd nog mobiel internetquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Je laptop moet even een paar uur uit inderdaad.
Wij passen wel op hier.
Nope ook niet. Hij doet het af en toe en is dan weer weg.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:05 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Moet wel iets branden hoorStop eruit?
Ff Google, zoeken op storing in jou buurt bij providerquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ook niet. Hij doet het af en toe en is dan weer weg.
IK wacht wel even af en anders bel ik ze wel
Doe gezellig mee met jequote:Op vrijdag 5 december 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
Even een bakkie pleur, dus even geen gezeur
O dus ligt niet aan ZIggoquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
allestoringen.nl geeft een 500 Internal Server Error met cloudflare.
Ja. Een storing van 1 bedrijf en direct ligt een groot deel van internet plat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
Weer cloudflare, paar weken terug ook al.
En ze hebben zowat elke website ddos protectie.
Die hebben wel macht danquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Een storing van 1 bedrijf en direct ligt een groot deel van internet plat.
Tsja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:15 schreef KoningWouter het volgende:
Fijn dat Cloudflare. Single point of failure als dat eruit ligt.
Zal het zo doen. Zit nu lekker op die van de buren. Die deed het nl wel gewoon. Op mobiel zit ik weer op mijn eigen wifiquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, andere sites doen het ook weer. De storing is verholpen.
Dotteke, even je modem uit- en aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |