Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Buiten maar ik zit nu lekker warm.quote:
Eerste Sint zonder de papa.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Sterkte hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Buiten maar ik zit nu lekker warm.
Eerste Sint zonder de papa.![]()
![]()
Operatie bank gaat beginnen.
Hij moet door het raam naar binnen, altijd weer een spannende momentje of het luktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Succesquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Hij moet door het raam naar binnen, altijd weer een spannende momentje of het luktWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Gedoe is dat, succesquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Hij moet door het raam naar binnen, altijd weer een spannende momentje of het luktquote:
quote:![]()
![]()
Het is wel de juiste bank? Qua kleur enzo?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Hij moet door het raam naar binnen, altijd weer een spannende momentje of het lukt![]()
De TT belooft weinig goeds.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel de juiste bank? Qua kleur enzo?het raam uit gaat makkelijk als het de verkeerde is
![]()
Goedemorgen allemaal
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Prachtig weer dit, krijg net bericht dat een meeting waar ik heen zou gaan en veel zin in had niet doorgaat vanwege te weinig aanmeldingen... Wordt weer een rustig weekendje zo.![]()
Koud is het wel,maar niet mistig hierWho cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Ze hadden er wat moeite mee, was de zwaarste bank uit de collectieKoste ze ook bloed zweet en tranenquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:17 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]het raam uit gaat makkelijk als het de verkeerde is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Fogel en Lovely
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden er wat moeite mee, was de zwaarste bank uit de collectieKoste ze ook bloed zweet en tranen![]()
Geen gebroken glas? Geen raam kapot met het door het raam hijsen van die bank?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden er wat moeite mee, was de zwaarste bank uit de collectieKoste ze ook bloed zweet en tranen![]()
Nee, ik heb een groot openslaand raam, daar ging hij makkelijk kwam breedte doorquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen gebroken glas? Geen raam kapot met het door het raam hijsen van die bank?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3 graden, van t weekend zachter weer..quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
HIer ook geen mist. Alleen koud en grijs.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Jip hij staat zal zo een foto postenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Topquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip hij staat zal zo een foto posten![]()
Brrrr. Weekend maakt me niet zoveel uit, zit waarschijnlijk toch het meeste binnen. Al zou een beetje zon wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
3 graden, van t weekend zachter weer..![]()
Niet quoten haal hem zo weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog niet op gelegen, was eerst met mijn internet bezig, geeft aan verbonden te zijn maar kan niets. ZIt nu op wifi van de burenquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Netjes. Past qua kleur ook mooi bij de muur.
En hoe ligt 'ie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: