Ze hadden er wat moeite mee, was de zwaarste bank uit de collectieKoste ze ook bloed zweet en tranenquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:17 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]het raam uit gaat makkelijk als het de verkeerde is
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden er wat moeite mee, was de zwaarste bank uit de collectieKoste ze ook bloed zweet en tranen
Geen gebroken glas? Geen raam kapot met het door het raam hijsen van die bank?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden er wat moeite mee, was de zwaarste bank uit de collectieKoste ze ook bloed zweet en tranen
Nee, ik heb een groot openslaand raam, daar ging hij makkelijk kwam breedte doorquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen gebroken glas? Geen raam kapot met het door het raam hijsen van die bank?
3 graden, van t weekend zachter weer..quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
HIer ook geen mist. Alleen koud en grijs.
Jip hij staat zal zo een foto postenquote:
Topquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip hij staat zal zo een foto posten
Brrrr. Weekend maakt me niet zoveel uit, zit waarschijnlijk toch het meeste binnen. Al zou een beetje zon wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
3 graden, van t weekend zachter weer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nog niet op gelegen, was eerst met mijn internet bezig, geeft aan verbonden te zijn maar kan niets. ZIt nu op wifi van de burenquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Netjes. Past qua kleur ook mooi bij de muur.
En hoe ligt 'ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |