Neequote:
Nee ook niet. Heeft te maken met combinatie van werkloosheid onder de jeugd, mannenoverschot, huizenmarkt en werkcultuurquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze durven niet, zijn bang dat het terug in gevoerd wordt en ze een kind afpakken
Ha zo ja mannen kunnen samen geen kinderen maken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ook niet. Heeft te maken met combinatie van werkloosheid onder de jeugd, mannenoverschot, huizenmarkt en werkcultuur
Vrouwen ook niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha zo ja mannen kunnen samen geen kinderen maken.
Nee ook niet, maar die kunnen nog kunstmatig bevrucht worden en een kind baren, dat kunnen mannen dan weer nietquote:
Maar waar komt dat zaadcelletje dan vandaan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar die kunnen nog kunstmatig bevrucht worden en een kind baren, dat kunnen mannen dan weer niet
Uit de zaadfabriek.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar waar komt dat zaadcelletje dan vandaan?
Hier niet zoveel..quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier ook, met een hele dikke wolkendek ervoor
Ik was net op Zuid. Mistig daar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier ook, met een hele dikke wolkendek ervoor
wegblijven danquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik was net op Zuid. Mistig daar.
Heb je ook wat gekregen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:11 schreef DJMO het volgende:
Veeg me op hoor, ze hebben sinterklaas en zwarte Piet langs gestuurd
geen roetveegpiet?quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:11 schreef DJMO het volgende:
Veeg me op hoor, ze hebben sinterklaas en zwarte Piet langs gestuurd
quote:
Er staat niet dat er geen vrouwen zijn, maar een overschot aan mannenquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar waar komt dat zaadcelletje dan vandaan?
Huwelijksmarkt Shanghaiquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
na het loslaten van het eenkindbeleid was geboortecijfer ook niet echt verbeterd, dus er is meer aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |