quote:Op donderdag 4 december 2025 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dag lieve kijkbuiskinderen!
Zijn jullie klaar voor een vers stervensverhaal van tante Cat?
Dit keer zijn écht geen sterkte-wensen aan mijn adres nodig.
Maar wellicht doen jullie mee met de WTFs die vanmorgen door het kantoor vlogen...WTF inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow..ooit zo opgeslagen. Het was een ‘overgave’…in Wageningen.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Capitulatie is geen wapenstilstand.
Maar wellicht doen jullie mee met de WTFs die vanmorgen door het kantoor vlogen...Da's wel de zorgvariant van de IT-WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Maar wellicht doen jullie mee met de WTFs die vanmorgen door het kantoor vlogen...Is in ieder geval geen zelfverzonnen smoesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zit je bij een theatershow over verhuizen?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit naar (waarschijnlijk) @:tele6 broer te kijken maar geen idee wie hij is
Whaha blij dat dit geen theatervoorstelling is waar ik voor betaald hadquote:Op donderdag 4 december 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je bij een theatershow over verhuizen?
Maar wellicht doen jullie mee met de WTFs die vanmorgen door het kantoor vlogen...WTF inderdaad! Waarom is irl regelmatig vreemder dan fictieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hier ook weer een flat nieuwjaarsborrel. Dit keer zit ik niet in de organisatie (net zo min als in de boomoptuig organisatie), jaren gedaan nu mogen anderen eens.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:44 schreef AnneX het volgende:
Zo…kogel door de kerk: in de buurtapp een voorstel gezet mét poll voor een borrel in het weekend voor Kerst. I.o.m. andere bewoner en na al 2 positieve reacties. Wij gaan het meemaken…
Tja…een probeersel. Optie is 17 bewoners aanwezig. 😇quote:Op donderdag 4 december 2025 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook weer een flat nieuwjaarsborrel. Dit keer zit ik niet in de organisatie (net zo min als in de boomoptuig organisatie), jaren gedaan nu mogen anderen eens.
Hier zouden max 37 mensen kunnen komen, maar 15 zal al veel zijnquote:Op donderdag 4 december 2025 22:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja…een probeersel. Optie is 17 bewoners aanwezig. 😇
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kind heeft vandaag Sinterklaas op school en we hebben surprise gemaakt. Plus gedicht van minimaal 8 regels. Vanavond mag hij nog een stapel cadeaus openen. Er zijn chocolade kruidnoten, gevulde speculaas, marsepein en Chocomel in huis voor vanavond.
School is om 12 uur uit, dus we gaan lekker de stad in voor lunch. Ben benieuwd wat hij wil, wellicht Japanse ramen of dimsum...
Maar wellicht doen jullie mee met de WTFs die vanmorgen door het kantoor vlogen..."Dossieronderzoek leverde op dat vanaf de dag van inschrijving beide personen omgewisseld waren in de administratie van de instelling."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |