abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219457116
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:27 schreef Elan het volgende:
Wat hij bedoelde is dat hij meer op zijn kerfstok zou hebben gehad en daarom op de vlucht sloeg.
Daar speculeren we al het hele topic over.
pi_219457211
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Daar speculeren we al het hele topic over.
Ja maar er is geen aanleiding voor om dat nu te denken toch? Sowieso had de politie dat wel naar buiten gebracht lijkt me.
blablablabla
pi_219457289
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:34 schreef Elan het volgende:
Ja maar er is geen aanleiding voor om dat nu te denken toch? Sowieso had de politie dat wel naar buiten gebracht lijkt me.
Ik neem aan dat het onderzoek nu verder gaat en dat de Rijksrecherche nu ook gaat onderzoeken waarom hij het stopteken negeerde en op de vlucht sloeg.
  woensdag 10 december 2025 @ 15:33:13 #279
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219457802
quote:

[..]
De flessen lachgas vatten gelijk vlam.
pi_219457865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 01:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Schei toch uit, het kan ook Kees geweest zijn. Wat maakt de afkomst nou uit. Die meiden kregen een lift en die gozer maakte een fatale fout. Niks meer niks minder.
pi_219458896
quote:

[..]
De forensisch patholoog heeft meer tijd voor z'n onderzoek nodig. Wat Youssef el S. gezopen, gevroten, gesnoven of gespoten heeft weten we nog niet. Zijn stoffelijk overschot gaat deze geheimen nog wel prijsgeven. Of dit in de media bekend gemaakt gaat worden is nog maar de vraag. Ook overleden daders en hun nabestaanden hebben recht op privacy.

Als BOA kan drugsgebruik kan zijn arbeidsrelatie met z'n werkgever in gevaar brengen.
pi_219458903
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:16 schreef hb64 het volgende:

[..]
De forensisch patholoog heeft meer tijd voor z'n onderzoek nodig. Wat Youssef el S. gezopen, gevroten, gesnoven of gespoten heeft weten we nog niet. Zijn stoffelijk overschot gaat deze geheimen nog wel prijsgeven. Of dit in de media bekend gemaakt gaat worden is nog maar de vraag. Ook overleden daders en hun nabestaanden hebben recht op privacy.

Als BOA kan drugsgebruik kan zijn arbeidsrelatie met z'n werkgever in gevaar brengen.
Dat zou goed kunnen dat zou ook meteen zijn infantiele weggedrag kunnen verklaren.
blablablabla
pi_219459015
quote:

[..]

Volgens mij vallen overledenen in beginsel niet onder Nederlandse privacy-wetgeving.
Maar alsnog is het ongebruikelijk dat dergelijke details uitgebreid worden gedeeld met de media. Maar mocht een journalist via via een rapportje kunnen bemachtigen, dan mag het gewoon gepubliceerd worden.
  woensdag 10 december 2025 @ 20:01:56 #284
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219460142
quote:

[..]

Dood zijn heeft dat effect ook nog weleens op de arbeidsverhoudingen.
pi_219460295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Of Youssef daar hinder van ondervind is maar de vraag. Zou hij nog een transitievergoeding krijegn?
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zou dat voor Youssef nog nadelig zijn? Krijgt hij wel een transitievergoeding?
  woensdag 10 december 2025 @ 20:20:46 #286
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219460424
Ondervindt :P
  woensdag 10 december 2025 @ 20:32:14 #287
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219460611
quote:
Familie neemt in besloten kring afscheid van overleden Mara (21) en Doris (20)

Vrijdag en zaterdag neemt de familie in besloten kring afscheid van Mara (21) en Doris (20), zo meldt Namens de Familie. De twee jonge vrouwen kwamen vorige week om het leven bij een auto-ongeluk in Den Haag na een achtervolging door de politie. De familie is dankbaar voor alle bloemen, kaarten en steunbetuigingen.

"Het is voor de ouders en hun familie afschuwelijk te bedenken hoe de laatste momenten van hun geliefden moeten zijn geweest", zegt Namens de Familie. Dat het Openbaar Ministerie (OM) woensdag concludeert dat de agenten niet verkeerd hebben gehandeld, is volgens de familie belangrijk. "Het biedt geen troost maar hun vragen over wat er die fatale nacht is gebeurd hebben ze wel kunnen stellen."

Stopteken genegeerd
Op 4 december reden Mara en Doris na een feestje mee met de 24-jarige bestuurder en een andere vrouw, vertellen naasten aan RTL Nieuws. Ze hadden de man pas die avond leren kennen, maar hij bood hen een lift aan. Rond 04.40 uur gaf de politie het voertuig een stopteken op de Fluwelen Burgwal vanwege opvallend rijgedrag. De bestuurder zou te hard hebben gereden.

Hij negeerde het stopteken en ging ervandoor. Niet veel later reed hij op de Bezuidenhoutseweg tegen een boom. De auto vloog vervolgens in brand. Alleen de andere vrouwelijke inzittende overleefde het ongeluk; zij raakte gewond.

Ruimte geven
De uitvaarten vinden afzonderlijk van elkaar plaats, in aanwezigheid van familie, vrienden en bekenden van de jonge vrouwen. De familie verzoekt de pers en andere geïnteresseerden hen de ruimte te geven om in beslotenheid afscheid te nemen.

https://www.hartvannederl(...)rleden-mara-en-doris
pi_219461632
Van Omroep West: Wat weten we nu?
De bestuurder reed, zo weten we nu, te hard. Na enige tijd achter de auto te hebben gereden, constateerden agenten dat het rijgedrag niet veranderde. Daarop hebben agenten een stopteken gegeven op de Fluwelen Burgwal. Dat werd genegeerd en de politie zette daarop de achtervolging in.
Vervolgens voltrok zich ruim tweeënhalve kilometer verderop, op de Bezuidenhoutseweg ter hoogte van de Reigersbergenweg in Den Haag Mariahoeve, een drama. Drie inzittenden kwamen om door de crash, een vierde raakte gewond.

Over een afstand van 2½ kilometer, met de politie achter je aan, is er geen hersencel die bedenkt ik ben iets doms aan het doen? Laten we de boom maar de schuld geven; die stond immers in de weg.
pi_219462098
quote:
De bestuurder reed, zo weten we nu, te hard.
Hij zal ook niet een beetje te hard hebben gereden. Als je alleen maar een beetje te hard rijdt, geeft de politie geen stopteken.
pi_219462112
Maar was die gozer niet gewoon een uber? Stijf onder de drugs nog ff een ritje doen?
pi_219462117
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 11:57 schreef Red_85 het volgende:
Zullen vast hele lieve jongens geweest zijn.
Ja kan best, het leven is al duur genoeg, toch nog ff een ritje met de uber doen om de rekeningen te betalen? Boa’s verdienen leuk, alleen de boodschappen, de lening, de huur en nog wat spaargeld willen hebben, das al bijna niet meer te doen.
  Spellchecker donderdag 11 december 2025 @ 07:22:57 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219462436
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 00:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Hij zal ook niet een beetje te hard hebben gereden. Als je alleen maar een beetje te hard rijdt, geeft de politie geen stopteken.
Kreeg hij een stopteken voor te hard rijden? Of voor iets anders?
pi_219462522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:36 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Volgens mij vallen overledenen in beginsel niet onder Nederlandse privacy-wetgeving.
Maar alsnog is het ongebruikelijk dat dergelijke details uitgebreid worden gedeeld met de media. Maar mocht een journalist via via een rapportje kunnen bemachtigen, dan mag het gewoon gepubliceerd worden.
Medisch geheim valt ook na iemands overlijden onder privacy.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 11 december 2025 @ 10:18:21 #294
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219463221
quote:

[..]
De forensisch patholoog heeft meer tijd voor z'n onderzoek nodig. Wat Youssef el S. gezopen, gevroten, gesnoven of gespoten heeft weten we nog niet. Zijn stoffelijk overschot gaat deze geheimen nog wel prijsgeven.
Dat gaan ze niet onderzoeken omdat hij is overleden. Zo vernam ik dat iig in de media.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219463659
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 07:22 schreef maily het volgende:
Kreeg hij een stopteken voor te hard rijden? Of voor iets anders?
Voor zover ik uit de berichten heb begrepen viel hij op doordat hij te hard reed en gaf de politie daarom een stopteken.
pi_219463692
quote:

[..]
Denk niet dat hij zich daar nu nog druk om maakt, denk jij wel?
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 11:44:23 #297
18653 crew  D.
pi_219463895
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Voor zover ik uit de berichten heb begrepen viel hij op doordat hij te hard reed en gaf de politie daarom een stopteken.
Ik las ‘opvallend rijgedrag’, dan denk ik juist aan bijvoorbeeld slingeren.
pi_219463914
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:44 schreef D. het volgende:
Ik las ‘opvallend rijgedrag’, dan denk ik juist aan bijvoorbeeld slingeren.
Dat is ook een manier om op te vallen in het verkeer.
pi_219463915
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 11:31 schreef Momo het volgende:
Wat is überhaupt het idee van snel wegrijden van de politie, die hebben je kenteken toch al? Of gaat het dan om een gestolen auto?
Is dit echt een serieuze vraag?
Born to Lose, but Built to Win.
  donderdag 11 december 2025 @ 11:54:58 #300
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219463966
quote:

quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:18 schreef SEMTEX het volgende:
Dat gaan ze niet onderzoeken omdat hij is overleden. Zo vernam ik dat iig in de media.
Dat lijkt me een interessante toevoeging in dit topic. Heb je svp een linkje van dat artikel of kun je dat artikel svp posten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')