Met 200+ kilometer per uur in de bebouwde kom is er geen tijd om op de motor af te remmen. Ik heb even de bezuidenhoudseweg bekeken en daar is de minste of geringste stuurfout bij deze snelheid, vanwege bomen in de middenberm en zijkanten van de weg, dodelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar dan is wel de motor uit en remt de auto af op de motor.
Door vervolgens de versnellingspook in een lagere versnelling te zetten, kun je hem nog verder op de motor afremmen.
Dat is altijd nog heel anders dan instappen bij een wildvreemde Mocro.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je een taxi neemt, dan stap je ook in bij iemand die je niet eens kent. Nu mag je van een taxichauffeur natuurlijk wel bepaald professioneel gedrag verwachten. Maar dat mag je in principe ook verwachten van een BOA van de Afdeling Service & Veiligheid van de HTM.
Youssef was dus een BOA bij de Afdeling Service & Veiligheid van de HTM.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:02 schreef Hathor het volgende:
Dat is altijd nog heel anders dan instappen bij een wildvreemde Mocro.
Dat bleek wel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Youssef was dus een BOA bij de Afdeling Service & Veiligheid van de HTM.
Schei toch uit, het kan ook Kees geweest zijn. Wat maakt de afkomst nou uit. Die meiden kregen een lift en die gozer maakte een fatale fout. Niks meer niks minder.quote:Op woensdag 10 december 2025 01:10 schreef Alpha0 het volgende:
Stel je eens de reactie van de ouders van de overleden meiden voor nadat de agenten hen verteld hadden dat hun dochters zijn overleden
Agent: “ ja ze zat met ene Youssef in de auto, kent u die?”
Ouders: “Wie??????? Yoe-soef ???,???????”
Met iets te verbergen dus.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Youssef was dus een BOA bij de Afdeling Service & Veiligheid van de HTM.
Wij weten niet of precies dat aan de hand was. Sommige bijrijders vinden het ook wel gewoon prima of zelfs stoer. Nul realisatie van de gevaren waarin ze zich begeven.quote:Op dinsdag 9 december 2025 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als iemand plankgas als een idioot rijdt krijg je hem vast aan het stoppen om ook nog uit te stappen.
Heerlijk realistisch.
Is dat naar voren gekomen?quote:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je aan zo'n wild west achtervolging begint alleen maar voor een verkeersovertreding. Accepteer gewoon de boete en ga door met je leven. Daarom heb ik de indruk dat hij iets te verbergen had. Maar goed, het is maar een aanname.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat naar voren gekomen?
Hij reed als een debiel en kreeg stopteken waarna hij er vandoor ging.
Het is ook vaak van dat achterlijk misplaatste eerzuchtige volk. Aangehouden worden door de smeris met een paar lekkere chicks in je auto is gezichtsverlies wat je simpelweg niet kan lijden.
Wat gek dat ze bij de politie geen mensen kunnen krijgen als je zelf bij elk incident eerst onder een vergrootglas komt te liggen..quote:Op woensdag 10 december 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
OM: dodelijk ongeluk niet te verwijten aan agenten die auto achtervolgden - https://nos.nl/l/2593957
Vrees wel dat het zo simpel was. Hij was BOA dus dan zal hij een VOG P gehad hebben, gaat via Justis een melding naar de werkgever als hij ergens eerder een misdrijf gepleegd zou hebben.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je aan zo'n wild west achtervolging begint alleen maar voor een verkeersovertreding. Accepteer gewoon de boete en ga door met je leven. Daarom heb ik de indruk dat hij iets te verbergen had. Maar goed, het is maar een aanname.
Daar wordt ook mee gesjoemeld.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrees wel dat het zo simpel was. Hij was BOA dus dan zal hij een VOG P gehad hebben, gaat via Justis een melding naar de werkgever als hij ergens eerder een misdrijf gepleegd zou hebben.
Loonkostensubsidie Youssefquote:Op woensdag 10 december 2025 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrees wel dat het zo simpel was. Hij was BOA dus dan zal hij een VOG P gehad hebben, gaat via Justis een melding naar de werkgever als hij ergens eerder een misdrijf gepleegd zou hebben.
Dat zou kunnen. Lijkt me dat als hij iets op zijn kerfstok had inmiddels dat wel door de politie naar buiten zou zijn gebracht?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar wordt ook mee gesjoemeld.
Weer n potentiele Delta verkoper minderquote:Op woensdag 10 december 2025 12:55 schreef Zipportal het volgende:
Ook deze zaak hebben @:wereldgozer en ik weer opgelost.
Tot de volgende keer.
Ook weer een mega slecht idee man man manquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:02 schreef Tengano het volgende:
Ik zat zelf aan het volgende te denken. Twee van die vrouwen zaten achterin. Als die een jas over zijn hoofd hadden getrokken zodat hij niets meer kon zien had dat waarschijnlijk het beste gewerkt.
'Gewoon' zijn zicht weg nemen. Doodeng, maar dan hadden ze nog een kans gehad.
Maar op dat moment kun je eigenlijk ook niet normaal logisch meer nadenken. Bovendien ben je ook nooit voorbereid op zo'n situatie en wordt je bijna automatisch een passief slachtoffer.
WIJ wisten het meteen al. Ach. Bent gewaarschuwd allen.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Mercedesvelgen, dikke uitlaat, vreemd tijdstip.
WIJ weten genoeg.
Je bent nieuw op Fok?quote:
Maar dan nog lijkt het me onwaarschijnlijk dat je voor een gewone verkeersovertreding die volgens de Wet Mulder afgehandeld wordt, je VOG kan verliezen.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:25 schreef Elan het volgende:
Wat hij bedoelde is dat hij meer op zijn kerfstok zou hebben gehad en daarom op de vlucht sloeg.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar dan nog lijkt het me onwaarschijnlijk dat je voor een gewone verkeersovertreding die volgens de Wet Mulder afgehandeld wordt, je VOG kan verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |