En bij andere Gooische vrouwenquote:Op donderdag 4 december 2025 14:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en die ligt ook weer gewoon bij Linda in bed.
Dat komt omdat Linda een achterlijk wijf is.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Liefde maakt blind...quote:Op donderdag 4 december 2025 14:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat komt omdat Linda een achterlijk wijf is.
Ja, dat was De Mol's hoop.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als de vermeende slachtoffers daarvan gewoon een flink bedrag hebben gehad van ome Johnquote:Op donderdag 4 december 2025 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vieze Jeroentje is er gewoon mee weggekomen hoor. En die producer ook.
Jij sluit je aan bij Sywert, Henk Krol en Arnold Karskens?quote:Op donderdag 4 december 2025 14:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
Tevens Marco
Ik snap alleen niet dat hij het over "6 jaar in onzekerheid zitten" had. Dit balletje is toch pas eind 2021 gaan rollen? Althans publiekelijk.
Ik sluit me bij helemaal niemand aan. Ik kan zijn muziek wel waarderen, en die man is vrijgesproken.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij sluit je aan bij Sywert, Henk Krol en Arnold Karskens?
Een fraai gezelschap.
Dat gesprek met die tas op tafel was in de zomer van 2019, begin december 2019 kwam John van den Heuvel met dat achterlijke artikel over Marco in de Telegraaf. Precies 6 jaar geleden dus.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
Tevens Marco
Ik snap alleen niet dat hij het over "6 jaar in onzekerheid zitten" had. Dit balletje is toch pas eind 2021 gaan rollen? Althans publiekelijk.
Dat artikel ken ik niet. Ik dacht dat het begon bij roddelpraat eind 2021.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat gesprek met die tas op tafel was in de zomer van 2019, begin december 2019 kwam John van den Heuvel met dat achterlijke artikel over Marco in de Telegraaf. Precies 6 jaar geleden dus.
Er was een tijdje, toen #metoo opkwam, dat je altijd meteen schuldig was als een vrouw iets over je zei. Dat tijdperk ligt nu ook wel achter ons volgens mij, Marco heeft nog steeds veel fans.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:22 schreef Zoddie het volgende:
Toch zie je, met name online, dat veel mensen niet buiten 2 vakjes kunnen denken.
Of je bent schuldig en dan moet je nog net niet onthoofd worden maar wel voor het leven gestraft worden, of je bent een heilige die nog nooit iets verkeerd heeft gedaan.
Een plek tussen die twee schijnt gewoon niet te bestaan voor velen.
Klopt, je bent schuldig of onschuldig, een beetje schuldig kan niet bij een rechter.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:22 schreef Zoddie het volgende:
Toch zie je, met name online, dat veel mensen niet buiten 2 vakjes kunnen denken.
Of je bent schuldig en dan moet je nog net niet onthoofd worden maar wel voor het leven gestraft worden, of je bent een heilige die nog nooit iets verkeerd heeft gedaan.
Een plek tussen die twee schijnt gewoon niet te bestaan voor velen.
Nouja je kan schuldig worden bevonden maar geen straf krijgen.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, je bent schuldig of onschuldig, een beetje schuldig kan niet bij een rechter.
Ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat artikel ken ik niet. Ik dacht dat het begon bij roddelpraat eind 2021.
Bekijk deze YouTube-video
Maar Herman deed dat niet met minderjarigen en hij bedonderde ook niet voortdurend zijn vrouw. Dat zou in deze tijd volgens mij ook nog gewoon kunnen.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:03 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat een andere tijdsgeest was dit in Nederland. Denk dat Herman elke avond wel met zijn fanclub het bed in dook. Dat moest in die tijd, anders was je geen rockster!
Die had hij misschien wel gegeven toen dochter Thielen naakt op bed lag te huilen.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:34 schreef DrDentz het volgende:
Hier stond Marco nog bekend om zijn coltruien
(die coltrui trok hij ook wel eens uit blijkbaar)
Marco wel dan?quote:Op donderdag 4 december 2025 14:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar Herman deed dat niet met minderjarigen
Jij denkt dat je pas in onzekerheid zit als publiek bekend wordt dat een minderjarige je valselijk beschuldigt van aanranding?quote:Op donderdag 4 december 2025 14:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
Tevens Marco
Volgens mij heeft Herman nooit geloofd in monogamie..quote:Op donderdag 4 december 2025 14:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar Herman deed dat niet met minderjarigen en hij bedonderde ook niet voortdurend zijn vrouw. Dat zou in deze tijd volgens mij ook nog gewoon kunnen.
Met onze 'columniste' Angela de Jong voorop, die heeft de fakkels en hooivorken, pek en veren, nog steeds in d'r hand.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:10 schreef Kim-Holland het volgende:
En zo blijkt steeds maar weer dat zelfs als iemand wordt vrijgesproken en er gewoonweg geen bewijs is voor hetgeen die persoon is aangeklaagd mensen niet willen en kunnen accepteren dat hij geen dader is.
Sneu.
Nee maar die aangifte is pas gedaan eind 2021.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij denkt dat je pas in onzekerheid zit als publiek bekend wordt dat een minderjarige je valselijk beschuldigt van aanranding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |