zijn ook gewoon casual, al zie ik wel dat ze voor de bruiloft echt de bloemetjes buiten zetten, maar ze zijn dan ook 25 jaar samenquote:Op donderdag 4 december 2025 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat hangt natuurlijk ook af hoe die mensen zijn die gaan trouwen.
Hey Marioquote:
Ik de sertraline en citoprolam ook al gehad. Was het ook niet voor mij. Verder al ritalin, wellbutrin, amoxetine en nog wat andere shit geprobeerd. Helaas. Daarom dus nu dit doorgegeven.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wist niet of je die had doorgegeven. Ik ben in januari geswitched en pas sinds dat moment is de dwang weg of bijna weg.
Het is een TCA, dus het kan zijn dat ze eerst nog andere SSRI's willen proberen. (Dat is het protocol)
Ah ja dan ben je daar wel doorheen. Hopelijk doet de clomi wat voor je. Bij mij was het een lifesaver maar bij Sint werkte het niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik de sertraline en citoprolam ook al gehad. Was het ook niet voor mij. Verder al ritalin, wellbutrin, amoxetine en nog wat andere shit geprobeerd. Helaas. Daarom dus nu dit doorgegeven.
Psych wilde idd eerst zijn eigen conclusies trekken, maar de arts zei afgelopen zondag al dat mijn voorstel wel zijn voorkeur had
Ik verwacht geen wonderen van medicatie, laten we dat voorop stellen. Het moet ook ter ondersteuning van de therapie en behandeling zijn, en niet het hoofddoel van mijn verblijf hier.quote:Op donderdag 4 december 2025 07:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dan ben je daar wel doorheen. Hopelijk doet de clomi wat voor je. Bij mij was het een lifesaver maar bij Sint werkte het niet.
Klopt, en je zet het om een andere reden in dan bij mij. Bij mij was het echt puur OCD.quote:Op donderdag 4 december 2025 07:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik verwacht geen wonderen van medicatie, laten we dat voorop stellen. Het moet ook ter ondersteuning van de therapie en behandeling zijn, en niet het hoofddoel van mijn verblijf hier.
Gelukkig ben ik nu echt in goede handen, want het devies is hier: je blijft hier niet langer dan nodig, maaar wel zo lang als dat het nodig is.
En ja, ik moest net ook aan sint denken. Ik wilde nog iets zeggen als dat ik niet zijn voorbeeld wilde volgen zeg maar.
Nog steeds op 1quote:
Ja jullie hadden een goede bolk battle vannacht.quote:Op donderdag 4 december 2025 07:09 schreef mario390 het volgende:
ja halb 8
in late nacht heeft nr.1 3 keer
gewisselt
Die jat ik even van je.quote:
Morguh Mutskeblupskequote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Fijne dag Marioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |