quote:Op donderdag 4 december 2025 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er ook grafiekjes bij
Dat is correct. Ik drink op kantoor pas koffie.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
ZO ver ben je nog niet, je moet eerste nog naar je werk rijden
quote:Op donderdag 4 december 2025 06:44 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
valt mee, al ga ik straks wel centrum in, heb de 16e een bruiloftquote:Op donderdag 4 december 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar, druk momenteel zeker met de december inkopen?
quote:Op donderdag 4 december 2025 06:44 schreef DJMO het volgende:
Welke medicatie gaan ze je op zetten, weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dus je moet effe in pak.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
valt mee, al ga ik straks wel centrum in, heb de 16e een bruiloft
neuh, gewoon overhemd, colbert en spijkerbroekquote:Op donderdag 4 december 2025 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, dus je moet effe in pak.
A je gaat voor jezelf shoppen, dat is wat andersquote:Op donderdag 4 december 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
valt mee, al ga ik straks wel centrum in, heb de 16e een bruiloft
Nee nog niet, maar ik heb mijn voorkeur uitgesproken voor degene die jij mij doorgaf de laatste keer, samen met nog eentje uit dezelfde categorie (dus geen benzos meer dan)quote:Op donderdag 4 december 2025 06:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Welke medicatie gaan ze je op zetten, weet je dat?
Driedelig maatpak met giletquote:Op donderdag 4 december 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
neuh, gewoon overhemd, colbert en spijkerbroek
Dat lijkt mij iets anders dan wat UN beschrijftquote:Op donderdag 4 december 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Driedelig maatpak met gilet
De psych zal het wel weten maar was gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik heb mijn voorkeur uitgesproken voor degene die jij mij doorgaf de laatste keer, samen met nog eentje uit dezelfde categorie (dus geen benzos meer dan)
je mag er niet mooier uitzien dan de bruidegom dus wil niet te netjes gaanquote:Op donderdag 4 december 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Driedelig maatpak met gilet
Casual dus.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
neuh, gewoon overhemd, colbert en spijkerbroek
ja, moet er 150 km voor rijden dus moet wel beetje makkelijk zijnquote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
je mag er niet mooier uitzien dan de bruidegom dus wil niet te netjes gaan
Die dus, tegen depressie en de angst / dwang, en voor de avond heb ik mijn voorkeur uit laten gaan naar de Amitriptyline, als aanvulling op en om te slapen.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De psych zal het wel weten maar was gewoon benieuwd.
Clomipramine heb ik als AD. Werkt ontzettend goed tegen mijn OCD.
nee, dat is al wel ff uit, misschien in de jaren 70-80 nog wel maar tegenwoordig kan je gewoon met je afgeragde nikies gaanquote:Op donderdag 4 december 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]Groot gelijk. Tegenwoordig is dat toch ook helemaal niet meer dat mensen in pak naar een bruiloft gaan.
Nou dat hangt natuurlijk ook af hoe die mensen zijn die gaan trouwen.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:55 schreef KoningWouter het volgende:
Prima, spijkerbroek onder jasje is gewoon prima.
Wie gaat er tegenwoordig nou nog met pantalon en nette schoenen naar een bruiloft?
Dat dus, die tijd zijn we voorbij.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:55 schreef KoningWouter het volgende:
Prima, spijkerbroek onder jasje is gewoon prima.
Wie gaat er tegenwoordig nou nog met pantalon en nette schoenen naar een bruiloft?
Ja wist niet of je die had doorgegeven. Ik ben in januari geswitched en pas sinds dat moment is de dwang weg of bijna weg.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die dus, tegen depressie en de angst / dwang, en voor de avond heb ik mijn voorkeur uit laten gaan naar de Amitriptyline, als aanvulling op en om te slapen.
Truequote:Op donderdag 4 december 2025 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat hangt natuurlijk ook af hoe die mensen zijn die gaan trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |