Lange broek er over heen en niemand die het ziet. Tenzij hij er een groene overall met korte broekspijpen en een rood / wit gestreept hemd en een groene puntmuts erbij draagt.quote:
En als je gaat zitten,quote:Op donderdag 4 december 2025 06:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lange broek er over heen en niemand die het ziet. Tenzij hij er een groene overall met korte broekspijpen en een rood / wit gestreept hemd en een groene puntmuts erbij draagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik heb er ook grafiekjes bijquote:Op donderdag 4 december 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij eigen geheugen heb ik de eerste keer 2 uur en 14 minuten geslapen, toen 45 minuten wakker en toen nognog 3 uur en 8 minuten geslapen.
Geen horloge voor nodig
Tis wat met jouquote:Op donderdag 4 december 2025 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er ook grafiekjes bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hoe is het daar, druk momenteel zeker met de december inkopen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |