Dan kan het alleen maar tegen/mee(*)vallenquote:Op donderdag 4 december 2025 08:22 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben bang voor een enorme anticlimax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Kans is aanwezig dat Norris gewoon vanaf pole start, daarna weg weet te rijden en er helemaal geen SC meer komt of wat dan ook. Denk dat de kans daarop nog het grootst is.quote:Op donderdag 4 december 2025 08:22 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben bang voor een enorme anticlimax.
Ik denk dat het eerste scenario het meest realistisch is.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kans is aanwezig dat Norris gewoon vanaf pole start, daarna weg weet te rijden en er helemaal geen SC meer komt of wat dan ook. Denk dat de kans daarop nog het grootst is.
Aan de andere kant is er sinds Zandvoort zoveel geks gebeurd dat er toch nog wat spanning is, maar de kans is gewoon heel klein.
Max en Norris er af in bocht één, Piastri kampioen kan ik dan nog mee leven
Piastri zit echt in een soort van toxic relatie.quote:
Aankomend jaar zit hij inderdaad vast daarquote:Op donderdag 4 december 2025 10:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Piastri zit echt in een soort van toxic relatie.
Hij kan niet weg, want er is geen andere optie.
"Too busy" m'n reet.quote:
TMIquote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Too busy" m'n reet.
Dat zeggen ze bij McLaren ookquote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aankomend jaar zit hij inderdaad vast daar
Vind het wel triest
Of... ze [McLaren] willen hem beschermen voor te veel druk - pun intended - vanuit lastige vragen door journalisten?quote:Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Too busy" m'n reet.
Komt van deze 'bron':quote:
Ik denk inclusief Piastri en niet exclusief.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het feit dat Max moet winnen en Norris niet op het podium mag komen maakt het vreselijk lastig.
McLaren ging hier vorig jaar ook al heel goed, er is niet echt een reden om aan te nemen dat ze het niet goed gaan doen. Winnen wordt al moeilijk zat. Daarbij moeten er dan dus 2 andere auto’s tussen zitten exclusief Piastri.
THE AUSTRALIANquote:Op donderdag 4 december 2025 10:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Komt van deze 'bron':
<linkje verwijderd>
Niet bepaald de meest reputabele krant en de bronnen genoemd in het artikel zijn ook nogal vaag.
Ben benieuwd of Norris rustig genoeg is om Max voorbij te laten bij de start, want als Max 1-2 plekken achter Norris staat zal hij er alles aan doen om er voorbij te kunnen, al is het maar om Norris in een foutje te duwen. Norris hoeft eigenlijk bizar weinig te doen, rustig rondjes rijden, 3e worden, en klaar. Er is in principe maar 2 die voor hem kunnen eindigen op snelheid en dat zijn Piastri en Max.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:37 schreef Jane het volgende:
Lando's zenuwen gaan deze titelstrijd bepalen, is hoe ik het zie.
Heeft hij ze onder controle, dan zou het niet moeilijk moeten zijn voor hem om gewoon top 3 te kwalificeren en ook te eindigen.
Maar ja, we weten van Verstappen ook dat zelfs hij in '21 zijn been nauwelijks stil kon houden op de pedalen. Het is nogal wat, zo'n finale waar alles op aankomt. Lando is doorgaans toch minder koelbloedig dan Max, dus zou ook zomaar weer eens mis kunnen gaan bij de start of zo.
De druk is immens. Ik ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Norris rustig genoeg is om Max voorbij te laten bij de start, want als Max 1-2 plekken achter Norris staat zal hij er alles aan doen om er voorbij te kunnen, al is het maar om Norris in een foutje te duwen. Norris hoeft eigenlijk bizar weinig te doen, rustig rondjes rijden, 3e worden, en klaar. Er is in principe maar 2 die voor hem kunnen eindigen op snelheid en dat zijn Piastri en Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |