Ja wij hebben ook gedoe om de uitbetalingen op het moment.quote:Op donderdag 4 december 2025 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Winst = Opbrengst - kosten - aandeel eigenaar
Uitbetaling per hit = Winst / alle war hits
En dan uitbetaling per speler = spelers war hits * die uitbetaling per hit.
Kan anders zijn bij jullie anders gaat. Maar bij ons telt behaald respect totaal niet mee (terwijl je daar wel de war mee wint), en outside hits voor een chain al helemaal niet. Bij de vorige war had ik meer respect behaald dan een andere, maar hij had meer hits (waarschijnlijk pakte hij telkens een hele lage speler) en kreeg dus meer uitbetaald.
En het begint al bij die uitbetaling. Want die armor caches gaan naar de eigenaar en die verkoopt ze weer; als die ze tegen een lagere prijs verkoopt bij een vriendje, dan komt niemand daar achter.quote:Op donderdag 4 december 2025 03:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook gedoe om de uitbetalingen op het moment.
Ga wel een keer iets maken waarmee dat transparant wordt. Want niemand begrijpt bij ons hoe het wordt berekend.
Ja dat klopt, maar het is ook een beetje vertrouwen hebben hoor.quote:Op donderdag 4 december 2025 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
En het begint al bij die uitbetaling. Want die armor caches gaan naar de eigenaar en die verkoopt ze weer; als die ze tegen een lagere prijs verkoopt bij een vriendje, dan komt niemand daar achter.
Als je de forums leest, dan zijn er 100den manieren waarop RWs worden uitbetaald
Fines? Nee, dat hebben we gelukkig niet. Ik had laatst een lvl 3 OC en 1 van de mensen vloog een uurtje voor het begin naar SAquote:Op donderdag 4 december 2025 03:23 schreef KoningWouter het volgende:
Bij ons wordt ook alles aangepakt met fines. Ben je te laat voor een OC? Hoppa 100m fine. etc.
Niet de way to go dunkt me.
haha ja ik was de schuldige waarom die specifike fine werd ingesteld maar goed. Ik ben meer van het motiveren ipv afstraffen.quote:Op donderdag 4 december 2025 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Fines? Nee, dat hebben we gelukkig niet. Ik had laatst een lvl 3 OC en 1 van de mensen vloog een uurtje voor het begin naar SAEn terwijl hij op de terugweg was, vloog een van de officers die ook mee deed naar china
Toen heb ik een beetje pissed gereageerd dat ik niet mijn hele dag wilde verliezen en dat ik over 7 uur weer terug zou zijn
Daar gaat je motivatie om aan een chain mee te werkenquote:Op donderdag 4 december 2025 03:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
haha ja ik was de schuldige waarom die specifike fine werd ingesteld maar goed. Ik ben meer van het motiveren ipv afstraffen.
Als je bijvoorbeeld een chain verneukt moet je ook weer lappen.
Wat prachtig dat vibe codenquote:On the settings tab:
Add additional text to the ffscouter api key card.
Add text that the user should be getting an API key from ffscouter.com and use the image: /img/ffscouter.png for extra information. The image should be small so it fits in the card. When the user clicks the image it shows it in an overlay.
Dat is voor je eigen tool? Gebruik je ffscouter daarbij?quote:Op donderdag 4 december 2025 03:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat prachtig dat vibe coden
Jaquote:Op donderdag 4 december 2025 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is voor je eigen tool? Gebruik je ffscouter daarbij?
<knip>quote:
Ik wilde net zeggen: lijkt me niks voor dev.quote:Op donderdag 4 december 2025 03:41 schreef devzero het volgende:
Ik ben ooit eens begonnen met kijken, maar nooit afgekeken. Ik zit geloof ik in het begin van seizoen 2
Pinkman dan.quote:Op donderdag 4 december 2025 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vrouw van hem was zo verschrikkelijk
Ik denk dat het moeilijk voor te stellen is om met iemand samen te wonen die een dodelijke kanker krijgt en veranderd in een drugsdealerquote:Op donderdag 4 december 2025 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vrouw van hem was zo verschrikkelijk
Moet hij zich wel koest houden.quote:Op donderdag 4 december 2025 03:51 schreef KoningWouter het volgende:
Nog een paar daagjes dan zijn we weer een trio
Haha ja het was weer een bevallingquote:Op donderdag 4 december 2025 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
Ruime gemaakt voor een hot & spicy burger menu met 12 hot wings?
Gewoon in de bazaar gooien. Verkoopt wel een keertje.quote:Op donderdag 4 december 2025 04:11 schreef devzero het volgende:
Concertkaartje nagemaakt, maar nu wil niemand het van me kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |